اخبار مجالس و عروسی

ساخت وبلاگ

مرگ دختر ۱۵ ساله براثر تیراندازی در عروسی در شهرضا

دی جی مجالس

 

باشگاه خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری ضارب دختر ۱۵ ساله ای که بر اثر تیراندازی سهوی در یک مراسم عروسی جان باخته بود خبر داد.

سرهنگ سهراب قرقانی گفت: روز گذشته در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه دختر ۱۵ ساله‌ای براثر تیراندازی در مراسم عروسی از ناحیه گردن مجروح و به بیمارستان منتقل شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه کهرویه فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.


در بررسی و تحقیقات صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد نوجوان مصدوم علی رغم تلاش پزشکان بر اثر جراحات شدید وارده جان خود را از دست داده است.

 

به گفته او مأموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را برای دستگیری ضارب که یکی از اقوام متوفی بوده، آغاز و در کمترین زمان ممکن وی را دستگیر و اسلحه‌ای که با آن دختر نوجوان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود نیز کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر تیراندازی سهوی به سمت دختر نوجوان از تشکیل پرونده و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: تیراندازی در مراسم‌های جشن و عروسی از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود و به همین جهت پلیس قاطعانه با خرید و فروش و نگهداری سلاح‌های غیر مجاز برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهد تا در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهندتا برخورد‌های قانونی با متخلفان صورت گیرد.
 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 122 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 20:09

چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟

تشریفات مجالس

شما نیوز

انتخاب تشریفات مجالس عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و زوج های جوان همواره تمایل دارند تا مراسم آن ها

اگر قصد انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید زیرا در این مقاله قصد داریم با پاسخ به سوال "چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟" به شما در پیدا کردن بهترین تشریفات عروسی تهران کمک کنیم.

آنچه دیگران می خوانند:
ساعت و زمان پخش سریال پایتخت 7 | سورپرایز بزرگ محسن تنابنده برای مردم
میکاپ جلف و جیغ الهام چرخنده سوژه شد | سفر لاکچری الهام چرخنده و همسر اولش به تایلند
رابطه لیندا کیانی با بازیگر سریال پایتخت لورفت | عکس شوهر لیندا کیانی منتشر شد
ببینید | استقبال پرشور مردم لرستان از خواننده نوجوان عصرجدید | حنجره طلایی عصرجدید غوغا کرد
نکات انتخاب تشریفات عروسی تهران چیست؟
همیشه سوال " چگونه بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کنیم؟" سوال "نکات انتخاب تشریفات عروسی تهران چیست؟" را به دنبال خواهد داشت زیرا کسی که می خواهد بهترین تشریفات عروسی تهران را انتخاب کند باید بداند که به چه نکاتی توجه کند و همچنین بداند بهترین تشریفات عروسی دارای چه ویژگی هایی است که آن ها را از موسسات تشریفاتی معمولی متمایز می کند. در شهر تهران معمولا موسسات تشریفات مجالس بسیاری وجود دارند که همه وعده برگزاری مراسم ویژه را می دهند. وجود تعداد تشریفات مجالس بسیار موجب سردرگمی افراد می شود و مشکل انتخاب را سخت می کند.

در ادامه به برخی از نکات انتخاب تشریفات عروسی تهران اشاره خواهیم کرد.

خدمات و کترینگ غذا تشریفات عروسی: برای اجرایی کردن تمام برنامه هایی که برای مراسم عروسی خود دارید باید خدماتی را ارائه کنید حال تصور کنید اگر این خدمات حرفه ای و اصولی ارائه نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟
مسلما تمام برنامه هایی که برای برگزاری مراسم خود داشته اید با شکست مواجه خواهد شد به همین دلیل نیز تاکید همه افراد بر انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران است که خدمات تخصصی ارائه می دهد. پس اولین قدمی که باید در راستای انتخاب بهترین تشریفات عروسی بردارید بررسی کیفیت خدمات تشریفات عروسی است. البته در این میان نباید تنوع خدمات را نیز نادیده گرفت چرا که هر چه تنوع خدمات ارائه شده بیشتر باشد گزینه های بیشتری جهت انتخاب پیش و رو خواهد بود و در نتیجه شانس برگزاری یک مراسم منحصر به فرد نیز بیشتر خواهد شد.

انتخاب تشریفات عروسی با کترینگ عروسی حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که 60 درصد مراسم شما به نحوه پذیرایی از مهمان ها بستگی دارد. در نتیجه سعی کنید قبل از انتخاب تشریفات مجالس تست غذا و مراسم را انجام دهید تا از کیفیت کترینگ عروسی مطمئن شوید.



امکانات تشریفات عروسی: هر خدماتی نیاز به امکانات خاصی دارد پس زمانی که یک موسسه تشریفاتی ادعا می کند که خدمات متنوع و باکیفیتی را ارائه می دهد شما باید این سوال را از خود بپرسید که آیا امکانات لازم جهت ارائه چنین خدماتی را دارند؟
اگر تشریفات عروسی دارای امکانات متنوعی نباشد نمی توانید انتظار داشته باشید خدماتی را که می خواهید به نحو احسن دریافت کنید.

پرسنل و کادر خدماتی تشریفات عروسی: ارائه خدمات با کیفیت نیاز به مجری حرفه ای و متخصص دارد بنابراین از دیگر نکات مهمی که باید در انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران به آن توجه کنید میزان مهارت و حرفه ای بودن پرسنل و کادر خدماتی تشریفات عروسی است.
هزینه تشریفات عروسی: هر موسسه تشریفاتی بنابر خدماتی که ارائه می دهد هزینه متفاوتی دریافت می کند اما در برخی از مواقع هزینه ای که باید بپردازید یا کم تر از حد معمول می شود و یا بیشتر از آن چیزی که باید بپردازید؛ در نتیجه شما با بررسی و مقایسه خدمات، امکانات و هزینه با دیگر موسسات می توانید تشخیص دهید که آیا هزینه ای که باید بپردازید معقول است یا خیر. معمولا انتخاب تشریفات ارزان قیمت صحیح نیست چرا که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و موجب می شود آبرو شما در مقابل مهمان ها برود. فرض کنید غذا به همه نرسد و یا خدمات قابل قبول نباشد.
میزان موفق بودن در اجرایی کردن ایده های مختلف: ایده های متنوعی که از سوی عروس و داماد درخواست می شود باید بسیار حرفه ای اجرا شوند به همین دلیل نیز در حین انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران، کیفیت ایده های اجرایی تشریفات مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید. این روش به شما امکان تصمیم گیری سریع را می دهد که آیا می توانید این وظیفه بسیار مهم را بر عهده آن ها قرار دهید یا با این کار ریسک بزرگی را به جان می خرید؟
سابقه فعالیت و مدیریت آن: معمولا از سوی بیشتر زوج ها به این نکته توجه چندانی نمی شود اما سابقه فعالیت و مدیریت آن می تواند بیانگر نکات بسیاری باشد. یکی از نکات مهم در این باره این است که هر چه سابقه فعالیت بیشتر باشد مجموعه تشریفاتی با تجربه تر بوده و در نتیجه در ارائه خدمات بسیار حرفه ای تر و متفاوت تر از موسسات تشریفاتی که تازه فعالیت خود را آغاز کرده اند عمل خواهد کرد به همین دلیل نیز اعتماد به چنین موسسات تشریفاتی راحت تر خواهد بود.
نکته دیگر این است که زمانی یک تشریفات به بهترین تشریفات تبدیل خواهد شد که فرد مدبری مدیریت آن را به عهده بگیرد و تمامی برنامه ها، خدمات و... را نظم ببخشد و به خوبی مدیریت کند به همین دلیل نیز حتما باید به چنین نکاتی در حین انتخاب بهترین تشریفات عروسی تهران توجه کرد.



خدمات بهترین تشریفات عروسی تهران
خدمات بهترین تشریفات عروسی تهران فقط محدود به خدمات انگشت شماری نیست بلکه تمامی خدمات مورد نیاز زوج ها را به بهترین و باکیفیت ترین شکل ممکن پوشش می دهد به گونه ای که وقتی زوجی به این گونه موسسات مراجعه می کنند دیگر نیازی به مراجعه به مکان دیگری جهت تهیه و تدارک مقدمات مراسمشان نخواهند داشت. برخی از این خدمات عبارتند از:

معرفی مکان مناسبی برای برگزاری مراسم مانند باغ، تالار و...
دیزاین، گل آرایی، نورپردازی
موسیقی
طراحی سفره های عقد متنوع
آتلیه اختصاصی
کترینگ غذا و پذیرایی
معرفی مزون، آرایشگاه و پیرایش عروس و داماد
معرفی فروشگاه های معتبر جهت تهیه گیفت عقد، تهیه کارت دعوت و...
ماشین عروس و تزیین آن

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 146 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 18:58

در سفره عقد چه وسایلی می گذارند + فلسفه اجزای سفره عقد

سفره عقد در خانه

سفره عقد یکی از سفره های سنتی ایرانی و نمادی از عناصر زندگی بخش و تعالی بخش است که پشتوانه ای غنی دارد. در گذشته خانواده ی داماد سفره ی عقد را تهیه و در مراسم بله برون به منزل عروس می بردند و خانواده ی عروس وظیفه چیدن آن را بر عهده داشتند.



به گزارش «شیعه نیوز»، سفره عقد یکی از سفره های سنتی ایرانی و نمادی از عناصر زندگی بخش و تعالی بخش است که پشتوانه ای غنی دارد. در گذشته خانواده ی داماد سفره ی عقد را تهیه و در مراسم بله برون به منزل عروس می بردند و خانواده ی عروس وظیفه چیدن آن را بر عهده داشتند.

امروزه این سفره که نماد شکل گرفتن خانواده است، را در مراسم عقد می گسترانند و عروس و داماد بر سر آن می نشینند و به خطبه عقد گوش فرا می دهند.

اجزای سفره عقد هریک معنایی ویژه و زیبا دارند. در این بخش در خصوص اجزا و فلسفه سفره عقد صحبت خواهیم کرد و هر یک از اجزای آن را برایتان شرح می دهیم.

اجزای سفره عقد

سفره عقد معمولا شامل پارچه ای است که طبق ذوق و سلیقه طراح آن پهن می شود و تمامی اجزا بر روی آن قرار می گیرند که هر کدام پر از معناهای ویژه و زیبا و سمبل خاصی هستند.

جانماز

قرار دادن جانماز پای بندی زوج نسبت به اصول دین اسلام است. بر سفره عقد جانمازی از جنس ترمه با آستر ساتن خوش رنگ یا مخمل سفید قرار می دهند و رویش را با نخ براق نقره ای سوزن دوزی می کنند و روی آن مهر و تسبیح زیبایی می گذارند.

قرآن مجید

یکی از اجزای مهم سفره عقد قرآن است که نشانه عقیده و ایمان طرفین و مورد تایید بودن وصلت از سوی پروردگار و طلب یمن و برکات الهی است. در سفره عقد کتاب خدا را جلو آینه و بالای جانماز قرار می دهند.


تخم مرغ از لوازم سفره عقد

از گذشته تا کنون بر سر سفره عقد پنج، دوازده یا چهارده تخم مرغ به نیت پنج تن دوازده امام (ع) و چهارده معصوم(ع) قرار می دهند.

تخم مرغ نماد تولد وتداوم نسل است و به نیت ادامه نسل زن و مرد وبچه دار شدن بر سر سفره عقد قرار می گیرد.

در سفره عقد چه وسایلی می گذارند + فلسفه اجزای سفره عقد


آینه و شمعدان


البته که آینه و شمعدان از اجزای مهم سفره عقد محسوب می شوند که آن را در صدر سفره و رو به عروس و داماد قرار می دهند. آینه نشانه روشنی زندگانی است و عروس و داماد با نگریستن در آن دلهایشان نسبت به هم مانند آینه صاف و زلال می شود.

کیفیت مهم تر از کمیت است

در دو سوی آینه دو شمعدان نقره یا برنز یا بلورین با شمع های فروزان قرار می گیرد که نشانه آرزوی روشنایی وگرمی در پیوند عروس و داماد است.

آب از لوازم سفره عقد

برخی از افراد به رسم پیشینیان درون سفره عقد به نیت خلوص، پاکی و صداقت در زندگی کاسه ای آب می گذارند و گاهی دو ماهی قرمز نیز در آن می اندازند که نشانه حیات است و یا برای تزئین به جای ماهی برگ تازه ای از درخت نارنج یا گلبرگ های گل و شمع استفاده می کنند.

فندق، گردو و بادام

بر سر سفره عقد ظرفی از فندق، گردو و بادام قرار می دهند که نشانه توانمندی و گسترده بودن سفره خوراک عروس و داماد است. درخت گردو عمر طولانی دارد و گردو نمادی برای طول عمر عروس و داماد است.

نقل و سکه

امروزه بر سر سفره عقد مخلوطی از نقل سه مروارید و پولک را در بسته بندی های کوچک قرار داده و با روبان تزئین می کنند و بر سر سفره عقد قرار می دهند. نقل نشانه ی شیرین کامی و سکه های طلایی که روی آن مبارک باد یا نام مبارک حضرت مهدی (عج) ضرب می شود ، برای افزایش روزی عروس و داماد سر سفره ی عقد گذاشته می شود.

نان و پنیر و سبزی از لوازم سفره عقد

بر سر سفره عقد ظرفی از نان وپنیر و سبزی تزئین شده قرار می دهند. نان نشانه ی برکت خداوند و پنیر را برای وسعت روزی و سپید بختی بر سر سفره قرار می دهند. سبزی نیز نشانه ی سلامتی، سر سبزی و خرمی است. سبزی عقد، سبزی خوردن است که از تره، ریحان، شاهی، نعناع، تربچه و پیازچه تشکیل می شود.

میوه

بر سر سفره عقد سبدی از میوه های رنگین مانند انار، سیب و آناناس و… قرار می دهند به نیت اینکه عروس و داماد از مواهب رنگارنگ الهی ونعمت های طبیعی خداوند در زندگی بهره مند گردند.

کاسه نبات و شیرینی

نبات اعلای زعفرانی یکی از اجزای سفره عقد و نماد آروزی شیرینی پیوند عروس داماد است که در بالای سفره عقد، به شکل زیبا و طبقاتی قرار می دهند. طراحی های بسیار متنوعی بر روی شاخه نبات می شود که یکی از عناصر زیبای هر سفره عقدی است.

همچنین ظرفی از شیرینی را که دارای دو نوع شیرینی خشک و تر است را بر سفره قرار می دهند. این شیرینی ها نشانه به ارمغان آوردن شهد خوشبختی است و باید خوش منظر، کوچک و تازه باشند.

گل


سبدی از گل بر سر سفره عقد قرار می دهند. گل به نشانه شادابی و طراوات و نمادی از زیبایی پیوند ازدواج است. طراحان سفره عقد از شاخه های گل و گلبرگ های رنگین آن برای آراستن اجزای دیگرسفره عقد استفاده می کنند.

عسل از لوازم سفره عقد

در مراسم عقد بر سر سفره جامی از عسل قرار می دهند. عسل نشانه شیرینکامی در زندگی است و عروس و داماد پس از عقد در دهان همدیگر برای شیرین کامی و دلارامی عسل قرار می دهند.


در سفره عقد چه وسایلی می گذارند + فلسفه اجزای سفره عقد

گلاب
درون سفره عقد برای معطر کردن آن گلاب قرار می دهند.

جا حلقه ای از لوازم سفره عقد

بر سر سفره عقد و بر جایگاه خاص و زیبایی پیش پای عروس و داماد حلقه ازدواج آنها قرار می گیرد . عروس و داماد پس از عقد حلقه ها را به انگشت هم انداخته و به یکدیگر متعهد می شوند. مراسم حلقه دست کردن عروس و داماد در کنار سفره عقد نیز از مراسم های مهم است و چیدمان و تزئین جعبه حلقه ها بسیار مهم است.


سینی هفت دانه

در گذشته درون سفره عقد برای دور کردن چشم شیطان سینی متشکل از هفت دانه ادویه:خشخاش، برنج، سبزی خشک، نمک، چای، رازیانه و کندر قرار داده می شد که به آن سینی عاطل و باطل می گفتند و امروزه دیگر فراموش شده است.

کله قند

هنگام خوانده شدن خطبه عقد بر سر عروس و داماد توری حریر و مستطیل شکل و سپید رنگ گرفته می شود و فردی با نیت خوشبختی عروس و داماد بر روی این تور یک جفت کله قند هم شکل و هم اندازه را بر سر عروس و داماد می سابد تا آنها در زندگی همیشه شادی و شیرینی را تجربه نمایند.

در سفره عقد چه وسایلی می گذارند + فلسفه اجزای سفره عقد


اسپند


در همه مراسمات ازدواج و همچنین مراسم عقد به نیت دور داشتن چشم بد از وصلت جدید و از جان عروس و داماد اسپند دود می شود. امروزه دیزاین های متفاوتی هم برای اسپند انجام می دهند.

معنی لوازم سفره عقد

قرآن مهم ترین جز سفره عقد ایرانی اسلامی است و همچنین یکی از موارد اساسی مهریه عروس خانم ها است؛ قرآن معمولا اولین چیزی است که عروس و داماد برای خود قبل از عقد خریداری می کنند.

در سفره عقد چه وسایلی می گذارند + فلسفه اجزای سفره عقد

تخم مرغ در سفره عقد نمادی است برای باروری و زایش اولاد است

نبات برای شیرین کامی و بعضی ها هم سفره آرایی های زیبایی را برای هر چه باشکوه تر شدن سفره عقدشان انجام میدهند. و آرزوی یک زندگی پیوسته شیرین توام با شادی را بری آنها بیان می کند.

آینه شمعدان نشان از گرمی قلب ها و زلال و صادق بودن طرفین در این ازدواج است. آیینه و شمعدان در مرکز سفره در مقابل عروس و داماد قرار می گیرد.

جانماز که به صورت گسترده در سفره قرار داده می شود، یادآور شکرگزاری نعمت های خداوند است.

سکه نشان از رونق اقتصادی و آرزو برای افزایش روزی زندگی آنهاست.

آجیل هایی در ردیف گردو، بادام و فندق که نشان دهنده ی آرزوی سلامتی وگسترده بودن سفر و طول عمر برای عروس و داماد است.

نان و پنیر به نشانه ی برکت روزی و سپیدبختی، سبزی نیز نشانه ی سلامتی و سرسبزی زندگی آنها است.نان سفره عقد در هر منطقه متفاوت ست.

اسپند که علاوه بر دود کردن، آن را برای دور کردن چشم بد از زندگی جدید در سفره قرار می دهند.
تکنیک های تضمینی خانگی تیز کردن چاقو بدون نیاز به چاقو تیزکن

نخ و سوزن و قیچی که در برخی مناطق در سفره عقد قرار می دهند و نشان از آرزوی حل و فصل مشکلات زندگی به دست صاحبان آن زندگی است

بعضی انار و سیب میگزارند .سمبل میوه های بهشتی و تندرستی و شادابی هستند

لوازم سفره عقد در زمان قدیم

در زمان های قدیم بر سر سفره عقد، شش ظرف قرار می دادند که محتویات هر یک از آن ها، نشانگر یک آرزو برای زوجی بود که راهی خانه بخت می شد. درون این شش ظرف را با نان، نبات، بادام، گردو، تخم مرغ و فندوق پر می کردند.

البته ظرف های دیگری از جام های عسل و ماست، ظرف های نان، پنیر و سبزی و همچنین شیرینی قرار می دادند که هر یک از آن ها نمادی از برکت، رزق و روزی و باروری محسوب می شد. جالب است بدانید که هم اکنون هم در شهرهای مختلفی در ایران مراسم چیدمان سفره عقد به این شیوه، صورت می گیرد.

فلسفه لوازم سفره عقد

از قدیم الایام تا کنون برپایی مراسم عقد همراه با یک سفره زیبا، از رسوم ایانیان بوده است. در این سفره سنتی وسایل خاصی استفاده می‌شود که هر یک نماد یک موضوع خاص است. مثلاً برخی وسایل مانند آینه نماد روشنی و برخی دیگر نماد رسیدن به آرزو‌ها و … است.

به طور کل رسم بر این است که پس از چیده شدن موارد موجود در لیست وسایل سفره عقد عروس و داماد در قسمت بالایی این سفره در کنار هم و روبه آینه نشسته و بقیه مهمانان از جمله عاقد نیز در اطراف این سفره قرار می‌گیرند. مراسم عقد در اکثر شهر‌های ایران از مهم‌ترین ارکان قبل از ازدواج است.


لیست خرید داماد برای عقد

1- قرآن و جانماز

2- سرویس طلا
3- حلقه
4- ساعت
5- آینه و شمعدان
6- لباس عقد و نامزدی
7- لوازم آرایش
8- عطر و ادکلن
9- لباس مجلسی یا پارچه
10-مانتو، روسری
11-کفش و کیف
12-چادر مشکی و مجلسی
13-سشوار و اُپیلیدی
14- حوله ی حمام
15- چمدان
16-لباس خواب و لباس زیر
لیست خرید عروس برای مراسم عقد

لوازم سفره عقد

1- جانماز

2- کت و شلوار
3- ست کمربند و کیف
4- پیراهن دامادی
5- کفش
6- حلقه
7- ساعت
8- ریش تراش(ست افترشیو، کیف اصلاح و لوازم جانبی، برس و شانه)
9- لباس خواب و لباس زیر
10-حوله
11-چمدان

هزینه و تهیه لوازم سفره عقد به عهده کیست؟

اگر مراسم عقد در محضر برگزار شود که وسایل سفره عقد در محضر موجود است و هزینه ای که داماد برای محضر پرداخت می کند کافیست اما اگر مراسم عقد در خانه برگزار شود و بنا بر اجاره ی وسایل سفره ی عقد باشد هزینه ی آن برعهده ی آقای داماد است.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 272 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 19:57

بهترین سورپرایز سالگرد ازدواج چیست؟

سورپرایز سالگرد ازدواج

آیا از زندگی پر از روزمرگی های کسل کننده خسته شده اید؟ آیا با اینکه در حال نزدیک شدن به سالگرد ازدواجتان هستید، هدیه ای نخریده اید؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از مجله دلگرم/ آیا از زندگی پر از روزمرگی های کسل کننده خسته شده اید؟ آیا با اینکه در حال نزدیک شدن به سالگرد ازدواجتان هستید، هدیه ای نخریده اید؟ آیا هنوز راه حلی برای سورپرایز سالگرد ازدواج خود نیافته اید؟ آیا نمی دانید چه چیزی همسرتان را خوشحال می کند؟ هنوز هم تنها با یک شمع و گل سالگرد ازدواجتان را جشن می گیرید و از این تکرار خسته شده اید؟
سوالاتی از این قبیل برای بسیاری از افراد پس از گذشت چند سال از ازدواج پیش می آید و همه به دنبال یافتن سورپرایز سالگرد ازدواج برای خود هستند. اما یافتن این سوال دغدغه ی بسیاری از افراد است و ما به شما راه حلی ساده پیشنهاد می دهیم.
اهمیت این موضوع برای همه ی ما بسیار زیاد است و پس از سال ها زندگی عاشقانه، گرفتن جشنی درخور برای سالگرد ازدواج بسیار مهم تلقی می شود. به همین خاطر برخی از افراد به دنبال سورپرایز سالگرد ازدواج خود هستند. طراحی حرفه ای چهره شاید یک انتخاب ایده آل برای افراد باشد اما این کار بسیار سخت و گاه غیر ممکن است.
یک عکس حرفه ای نیز می تواند جذاب باشد که با استفاده از افکت های مختلف می توان تغییرات مختلفی را در آن ایجاد کرد. اما چطور می توان خاطرات مختلف را به یک سورپرایز سالگرد ازدواج تبدیل کرد؟

ثبت خاطرات در هر لحظه و هر مکان میسر است و اما لحظاتی ناب وجود دارد که بسیاری از افراد با صمیمیت تمام در کنار همسر خود قرار گرفته و خاطره ای به یاد ماندنی را در عکس ایجاد نموده اند. این می تواند ایده ای ناب برای کادو سالگرد ازدواج باشد.

اگر در گالری عکس های خود جست و جو کنید، تعداد عکس هایی که در شادی در کنار همسر خود خاطره سازی کرده اید، از یک عدد بیشتر می شود. بهتر است با انتخاب عکس ها و چاپ آن ها، در هر لحظه با نگاه کردن به آن، به یاد عشق دو طرفه خود بیوفتید. کادو سالگرد ازدواج می تواند همین عکس باشد.

با انتخاب عکس بهتر است برای چاپ آن روی شاسی با متخصصان این حرفه ارتباط برقرار کنید.

انتخاب یک عکس با ابعاد مختلف، سوالیست که افراد اطلاعات تخصصی چندانی درباره ی آن ندارند.

 

یکی از راه های مناسب برای سورپرایز سالگرد ازدواج تغییر دکوراسیون با یک قاب عکس یادگاری روی دیوار است که بسیاری با دیدن آن به وجد می آیند. اهمیت انتخاب عکس ایده آل و با کیفیت در هنگام بزرگ کردن آن می توان تشخیص داد.

 

در بیشتر مواقع وقتی از چاپ عکس صحبت می کنیم، روندی طولانی را تصور می کنیم که لازمه ی آن رفتن به لابراتوار های عکاسی و صرف زمان بسیار زیادی بوده است. اما امروزه چاپ تصاویر بر روی تخته شاخی، یکی از راحت ترین و در عین حال خلاقانه ترین روش ها و متد ها برای چاپ و حتی طراحی تصاویر می باشد.

 

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 230 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 19:13

شگردهای جالب بوعلی سینا برای تعیین جنسیت بدون سونوگرافی

 

جشن تعیین جنسیت

برای اینکه بتوانیم بهتر به مسله تعیین جنسیت نوزاد با طب سنتی بپردازیم ابتدا به صورت مختصر شما را با طب سنتی آشنا می کنیم. امروزه طب سنتی در کنار طب مدرن بیش از گذشته جایگاه شایانی پیداکرده است به گونه ای که حتی تبدیل به یکی از شاخه های دانشگاهی نیز شده است. دانه های گیاهی طب سنتی شامل جنبه‌های پزشکی در دانش سنتی است . این طب در نسل‌های مختلف پیش از دوران پزشکی مدرن به وجود آمده است. طبق تعریف سازمان بهداشت جهانی (WHO)، طب سنتی «مجموعه‌ای است از دانسته‌ها، مهارت‌ها و اعمالی که بر پایهٔ نظریه‌ها، باورها و تجربه‌های بومی فرهنگ‌های مختلف قرار دارد. این دانش با استفاده از گیاهان دارویی به پیشگیری، تشخیص، بهبود و مداوای بیماری‌های جسمی و ذهنی میپردازد.


شگردهای جالب بوعلی سینا برای تعیین جنسیت بدون سونوگرافی
به گزارش اقتصاد آنلاین؛ انواع طب سنتی مورد استفاده در سراسر دنیا عبارت‌اند از: طب سنتی چین، طب سنتی کره‌ای، طب سنتی آفریقایی، طب ایران باستان، طب سنتی ایرانی، آیورودا و طب سنتی اروپایی. رشته‌های علمی که به مطالعهٔ طب سنتی مشغول هستند عبارت‌اند از گیاه‌درمانی، اتنومدیسین، گیاه‌شناسی و انسان‌شناسی پزشکی که در دانشگاه‌ها به‌صورت تخصصی به آن‌ها پرداخته می شود. عرقیات و مایعات گیاهی

تعیین جنسیت با طب سنتی
برخی از خانواده‌ها به دلایل مختلف تمایل به داشتن دختر و برخی دیگر به داشتن پسر تمایل دارند. امروزه با استفاده از دانش پزشکی، زیست‌شناسی (بیولوژی) و علم تغذیه به‌راحتی می‌شود جنسیت فرزند را تعیین کرد. تعیین جنسیت نوزاد با طب سنتی از طریق یکسری روش‌ها و توصیه‌ها در کنار طب مدرن امکان پذیر است؛ اما باید در نهایت اشاره کرد که این توصیه‌ها صد در صد نیست.از جمله مسائلی که طب سنتی به آن زیاد توجه می‌کند رژیم غذایی و طبع های مختلف رژیم غذایی برای تعیین جنسیت است. از منظر این طب نوع رژیم غذایی و درست عمل کردن به میزان آن مواد می‌تواند در تعیین دختر و پسر بودن جنین تأثیرگذار باشد. برای این اساس در طب سنتی برای تعیین جنسیت حداقل سه ماه قبل از بارداری باید در رژیم غذایی پدر و مادر بر اساس مزاجی که دارند تغییراتی ایجاد کرد.

تاثیرطبع سرد و گرم مواد غذایی بر جنسیت
در تعیین جنسیت نوزاد با طب سنتی استفاده از غذاهایی با طب گرم، در پسر شدن جنین بسیار موثر عمل می کند؛ در نتیجه قبل از خوردن مواد غذایی باید به طبع آن توجه کرد تا اگر خواستید جنینتان پسر شود از خوردن مواد غذایی با طبع سرد پرهیز نمایید. با این‌ وجود باید بدانید که مصرف بیش‌ازحد این مواد می‌تواند موجب ناباروری شود پس باید توصیه‌های این‌چنینی را جدی گرفت. در کنار این موارد باید برای دختردار شدن باید تمام این گفته‌ها را برعکس انجام داد. در این نوع رژیم هم باید به میزان مصرف مواد و توصیه‌های گفته‌شده در طب سنتی به خوبی عمل کرد چراکه استفاده بیش‌ازحد منجر به ناباروری می‌شود.

تأثیر محیط رحم در دختردار شدن یا پسردار شدن
قلیایی بودن محیط دستگاه تناسلی یا رحم تأثیر زیادی در شانس تولد فرزند پسر دارد و در مقابل محیط اسیدی رحم احتمال دختر شدن را بالا می‌برد. در طب سنتی با توصیه‌های چون استفاده از تغذیه خاص، شستشوی رحم و دستگاه تناسلی با مواد مخصوص میتوان محیط رحم را تغییر داد. از جمله روش‌های که در طب سنتی برای تولد نوزاد دختر توصیه شده است؛ شست‌وشوی رحم با سرکه قبل از مقاربت می‌باشد. اگر می‌خواهید صاحب فرزند پسر شوید قبل از مقاربت با آب و جوش‌شیرین رحم خود را شستشو دهید. عطاری آنلاین

نکته پایانی در مورد تعیین جنسیت نوزاد با طب سنتی
در پایان ذکر این نکته ضروری است که در تاثیر تعیین جنسیت نوزاد با طب سنتی اگر تمامی این موارد اشاره‌شده را انجام دهید، باز هم احتمال دارد که فرزندتان جنسیتش متفاوت شود. چرا که این روش‌ها صد در صد نیستند. با این وجود گفته می‌شود اگر طبیعت مادر و پدر گرم، فرزند آن‌ها پسر و عکس آن باشد فرزندشان دختر می‌شود.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 256 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 18:31


تالار یا باغ عروسی؟ ۱۴ نکته کلیدی برای انتخاب مجموعه مناسب

انتخاب باغ تالار مناسب

شهر آرا نیوز

تالار یا باغ عروسی؟ ۱۴ نکته کلیدی برای انتخاب مجموعه مناسبخیلی از عروس و داماد‌ها برای برگزاری مراسم جشن عقد یا عروسی پیش از برنامه ریزی‌های گوناگون جشنشان دست به انتخاب باغ تالار و تالار مورد نظرشان می‌زنند که یکی از مهترین مواردی است باید به آن توجه خاصی داشته باشند.


خیلی از عروس و داماد ها برای برگزاری مراسم جشن عقد یا عروسی پیش از برنامه ریزی‌های گوناگون جشنشان دست به انتخاب باغ تالار و تالار مورد نظرشان می‌زنند که یکی از مهترین مواردی است باید به آن توجه خاصی داشته باشند.

در واقع این نوع تصمیم گیری بیشتر از سلیقه و علایق طرفین نشات می‌گیرد و نمی‌توان انتظاری داشت که بعد از چنین انتخاب‌هایی، زوجین قطعا مراسم و جشن عقد خوبی خواهند داشت.

این نوع انتخاب‌ها و تصمیمات امروزه تقریبا کمتر از گذشته اتفاق میفتد اما همچنان خیلی از زوج‌های جوان از روی هیجان و عجله دست به انتخاب تالار نه چندان مناسب برای برگزاری عروسی و عقدشان ‌می‌زنند.

پیش از اینکه به سراغ برگزاری جشن عقد و عروسیتان بروید ابتدا باید به دقت بررسی کنید نیاز دارید چه نکاتی را به خوبی رعایت کنید و در نتیجه رعایت آن‌ها یک عروسی ماندگار داشته باشید.



پیش از انتخاب یک تالار یا باغ عروسی مناسب ابتدا باید برخی نکات را مورد بررسی قرار دهید

تعداد مهمانان شرکت کننده در مراسم عروسی نسبت به ظرفیت تالار
بررسی سیستم های گرمایشی و سرمایشی
وجود پارکینگ اختصاصی با فضای پارک مناسب
ظروف و اکسسوری های مناسب جهت پذیرایی
امکانات و تشریفات مناسب و ایده آل
بررسی سرویس های بهداشتی از نظر تعداد و بهداشت
تست غذای تالار قبل از عقد قرارداد
تعداد مهمانداران حاضر در مراسم عروسی جهت پذیرایی
دسترسی مناسب و آسان به تالار یا باغ عروسی
اتاق عقد اختصاصی
در اولین قدم باید بدانید که علاقه دارید جشن عروسی و عقد در چه مکانی برگزار شود. تالار و باغ عروسی یا محضر عقد و سالن عقد فضای باز؟ برای بهتر فهمیدن ویژگی‌های هر کدام می‌توانید به وبسایت تالارکده (https://www.talarkadeh.com/) مراجعه و در قسمت مقالات تمام جزییات این موضوعات را بررسی کنید.

پس از انتخاب مکان مورد نظر برای برگزاری جشن عروسی و عقد حال باید به نکاتی که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود توجه داشته باشید.



برنامه‌ریزی برگزاری مراسم در باغ عروسی یا تالار

باید در نظر داشت برای برگزاری یک مراسم خوب و ایده‌آل ابتدا قبل از هر چیزی نیاز به یک برنامه‌ریزی جامع و دقیق خواهید داشت.

این برنامه‌ریزی می‌تواند ماه‌ها قبل از شروع جشن عروسی و عقد نوشته و به آن پرداخته شود؛ در واقع هر چه این زمان بیشتر ادامه پیدا کند توانایی این را پیدا می‌کنید که جشنی خوب و خاطره‌انگیز را هم برای خود و هم برای شریک زندگیتان رقم بزنید.

برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن عروسی چه در باغ تالار و تالارهای مختلف سرپوشیده و چه در سالن عقد فضای باز و محضرهای عقد باید سرفصل‌ها و موضوعاتی کلی را شامل شود.



هزینه و بودجه: برای برگزاری مراسم عقد و عروسی

یکی از مهمترین ارکان برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن عقد و عروسی بررسی دقیق میزان بودجه و هزینه‌ها است.



باغ عروسی تالار



در واقع ابتدا باید با در نظر گرفتن و بررسی دقیق بودجه خود متناسب با علایقتان هزینه‌های جشن عروسی و عقد را برآورد کنید. پس از برآورد صحیح و کلی هزینه‌ها متناسب با خواسته‌های خود و همسرتان می‌توانید دید جامع‌تر و بازتری نسبت به جزییات جشن داشته باشید.

همچنین با بررسی بودجه و هزینه‌های مربوطه می‌توانید مکان برگزاری جشن عروسی و عقد را نیز هم به درستی انتخاب کنید و این امر باعث می‌شود با در نظر گرفتن سلیقه‌ها و علایق، انتخاب بهتر و درست‌تری داشته باشید.



انتظارات و علایق عروس و داماد:

پس از بررسی هزینه‌ها و بودجه مورد نظر برای برگزاری جشن عقد و عروسی در تالار یا باغ عروسی، حال عروس و داماد می‌توانند لیستی از انتظارات، علایق و همچنین خواسته‌های خود برای برگزاری جشنشان را تهیه کنند.

این لیست کمک می‌کند پیش از شروع جشن هزینه‌ها را به درستی برآورد کنید و برای صرفه جویی در بعضی از موضوعات به درستی اقدام کنید.



تعداد میهمانان و علایق آن‌ها:

فرقی نمی‌کند جشن عروسی خود را در باغ عروسی، تالار پذیرایی یا یک سالن عقد فضای باز برگزار کنید مهمترین قسمت مراسم شما میهمانان شما خواهند بود.



سالن عقد فضای باز

در واقع هیچ جشن و مراسمی بدون حضور میهمانان معنایی ندارد؛ اگر دید کلی و وسیعی از علاقه‌ها و سلایق میهمانان دعوتیتان نداشته باشید مطمئنا نمی‌توانید جشن عروسی خوب و خاطره‌انگیزی برگزار کنید.



شروع برگزاری جشن عروسی در باغ عروسی و تالار

خیلی از زوج‌ها برای برگزاری جشن عروسی و عقد خود در باغ عروسی یا تالار برنامه‌ی دقیقی برای شروع و آغاز مراسم ندارند و می‌توان گفت خیلی عادی و معمولی جشن عروسی شروع برگزار می‌شود.

باید به این نکته توجه کرد که شروع جشن عروسی و عقد چه در باغ عروسی یا چه در حتی تالار عروسی اتفاق بیفتد فرقی نمی‌کند اما مهم چگونگی این موضوع و شروع آن است؛ در واقع میهمانان شما در همان لحظات ابتدایی جشن و مراسم تصمیم می‌گیرند که جشن عروسی شما مراسم جذابی است یا نه.

اگر جواب این سوال بله باشد می‌توانید با رعایت نکاتی که در ادامه گفته می‌شود جشن عروسی و عقد بی‌نظیر و به یادماندنی داشته باشید.



مدیریت و پرسنل تالار عروسی و باغ عروسی

یکی از مهم‌ترین موضوعات در رابطه با برگزاری جشن عروسی در تالار و باغ عروسی نحوه مدیریت و برخورد و توانایی پرسنل است.

همانطور که گفته شد خیلی از نکات به این موضوع وابسته نیست که مکان برگزاری جشن شما تالار پذیرایی و عروسی باشد یا سالن عقد فضای باز و باغ عروسی. بلکه در واقع موضوعی که از اهمیت بالایی برخوردار است مدیریت این نوع مکان‌ها است و توانایی کادر و پرسنل آن‌ها است.



عروسی سالن عقد فضای باز



اگر تالار عروسی یا باغ عروسی که مورد نظر شماست برای برگزاری جشن عروسی و عقدتان، مدیریت مناسب و خوبی داشته باشد می‌توان گفت تقریبا نیمی از نگرانی‌های برگزاری جشن عروسی شما برطرف خواهد شد.

این نکته از آن جهت حائز اهمیت است که مدیریت و نحوه برخورد کادر و پرسنل باغ عروسی یا تالار پذیرایی از میهمانان اثرات زیادی در دلچسب‌تر شدن هر چه بیشتر مراسم عروسی و عقد شما خواهد داشت.



پارکینگ و جایگاه پارک ماشین میهمانان و عروس و داماد

در نگاه اول این موضوع چندان از اهمیت خاصی در برگزاری جشن عروسی و عقد در تالار عروسی یا باغ عروسی نیست اما به این جهت به تنهایی سرفصلی را به خود اختصاص داده که خیلی از زوج‌های جوان هیچ توجهی به این موضوع کوچک و به ظاهر بی‌اهمیت نمی‌کنند.

در واقع این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که زمان گذشته و تقریبا به معضلی در جشن عروسی شما بدل خواهد شد. هیچ زوجی علاقه ندارند که در بهترین شب زندگی مشترکشان دغدغه‌ی جای پارک ماین میهمانان را داشته باشند.

برای حل این موضوع در بخش برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن عقد و عروسی باید تالار یا باغ عروسی را انتخاب کنید که فضای مناسب خوبی را برای جایگاه پارکینگ میهمانان دعوتیان فراهم کرده باشد.



دکوراسیون و ظاهر باغ عروسی یا تالار محل برگزاری

یکی از نکاتی که درابتدای برگزاری جشن عقد و عروسی شما مهم‌ترین جلوه و جذابیت جشن و مراسم شما را شامل خواهد شد زیبایی‌های ظاهری و دکوراسیون داخلی باغ عروسی یا تالار پذیرایی مورد نظر شماست.

در برنامه‌ریزی‌های خود همیشه باید به این نکته توجه داشته باشید که عکس‌ها و فیلم‌های ثبت شده از مراسم عروسی و جشن عقد شما هرگز تغییر نخواهند کرد و پس‌زمینه همه‌ی آنها همیشه ثابت خواهد ماند.

پس این موضوع باید برای شما اهمیت زیادی داشته باشد که لوکیشن و مکانی که برای برگزاری مراسم و جشنتان می‌خواهید انتخاب کنید از زیبایی‌ها و جلوه‌های بصری خوب و ایده‌آلی برخوردار باشد.

زیرا با رعیت بیشتر این نکته می‌توانید از تمام قابلیت‌های باغ عروسی و تالار پذیرایی مورد نظرتان برای ثبت و گرفتن عکس‌هایی ماندگار و خاطره‌انگیز استفاده کنید.



پذیرایی و غذاهای جشن عروسی و عقد در تالار

یکی از موضوعاتی که پیش‌تر در خیلی از مقالات وبسایت تالارکده به آن پرداخته‌ایم نحوه پذیرایی از میهمانان و همچنین غذاها و دسرهای موجود در جشن است.

برای خیلی از زوج‌های جوان این موضوع به دغدغه‌ای بدل می‌شود و متاسفانه اینطور برداشت می‌شود که حتما باید دریک جشن با شکوه و به یادماندنی انواع و اقسام غذاها و دسرها سرو شود و همچنین باید تعداد غذاهای زیادی برای جشن تدارک دیده شود.

فارغ از اینکه جشنی در ذهن میهمانان به یادگار می‌ماند که غذا یا غذهای با کیفیتی در آن سرو شده باشد؛ در واقع باید توجه داشت که حتما نیازی به سرو انواع و اقسام غذاها و ریخت و پاش بی‌فایده و بیهوده نیست، بلکه می‌توان با صرفه‌جویی بیشتردر انجام بعضی امور مثل این موضوع به انجام و تدارک بهتر امور مهم‌تر پرداخت.



نورپردازی در سالن عقد فضای باز و تالار پذیرایی

نکته‌ای که در ثبت و گرفتن عکس‌های شب عروسی و به ویژه فیلم برداری حائز اهمیت است به خصوص اگر جشن عقد و عروسی در باغ تالار یا باغ عروسی و سالن عقد فضای باز انجام می‌شود، نحوه نورپردازی جشن شماست.

در واقع اگر به این موضوع خوب رسیدگی نشود ممکن است که از بهترین شب زندگی مشترک شما عکس‌ها و فیلم‌های خوبی به یادگار نماند.

برای رسیدگی بیشتر به این موضوع باید در نظر داشته باشید باغ عروسی و یا تالار عروسی که برای برگزاری جشن عقد وعروسیتان مد نظر دارید از نورپردازی تخصصی و خوبی بهره‌مند باشد؛ به همین جهت می‌توانید حین برنامه‌ریزی‌های مختلف برای برگزاری جشن عقد و عروسی با مدیریت آن هماهنگی از قبلی داشته باشید.



سالن عقد شیک



اکسسوری و دیزاین ظروف پذیرایی

اگر به دنبال جشن عقد و عروسی دیدنی و تجملاتی هستید می‌توانید در حین برنا‌مه‌ریزی برای برگزاری جشن و مراسمتان از قبل با مدیریت باغ عروسی یا تالار پذیرایی مورد نظرتان هماهنگی‌های لازم را برای استفاده از بهترین اکسسوری‌های ممکن انجام بدهید.

همچنین استفاده از اکسسوری‌های خوب و کاربردی می‌تواند در حین فیلم برداری و عکاسی از بخش‌های مختلف و گوناگون برگزاری جشن عقد و عروسی بهترین پس زمینه‌ها را تزیین کند و کمک بزرگی به زیبایی‌های دو چندان جشن عروسی شما خواهد کرد.

البته امروزه باغ تالار ها یا باغ عروسی و محضر های عقد فضای باز با امکانات بسیار زیادی که در اختیار عروس و داماد ها و در کل همه‌ی میهمانان می‌گذارند تقریبا میتوان گفت که تا حد زیادی شما را از خدمات دیگر مورد نظر بی‌نیاز می‌سازند.

زیرا این نوع تالار ها و باغ عروسی ها از قبل برنامه‌ریزی های متفاوت و متعددی برای برگزاری بخش‌های مختلف و گوناگون جشن عروسی شما می‌کنند و در همین راستا مطمئنا به فکر اکسسوری‌ها و ظروف تزیینی مراسمتان هستند.



پایان جشن عروسی در تالار پذیرایی و باغ عروسی

خیلی از جشن‌ها و عروسی‌هایی که در سطح شهر برگزار می‌شوند نکته‌ای مشترک تقریبا در همه‌ی آن ها به چشم می‌خورد، پایان‌هایی اکثرا بی‌نظم و بدون برنامه‌ریزی مناسب و درست.

اگر می‌خواهید جشن عقد و عروسی بی‌نظیر و به یادماندنی داشته باشید باید به تمام اجزا و بخش‌های مراسمتان مسلط باشید برای همه آن ها برنامه‌ریزی خوب و ایده‌آلی داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین این بخش‌ها پایان جشن عروسی شما خواهد بود که می‌توانید با برنامه‌ریزی قبلی مناسب و صحیحی از قبل آن را به یک پایان بی‌بدیل و خاطره‌انگیز مبدل کنید.



وجود سالن عقد اختصاصی با امکانات و تجهیزات لازم

اگر مراسم شما یک جشن عقد است یا قبل از عروسی یک مراسم عقد نیز دارید بهتر است محل انتخابی مراسم جشن شما یک سالن عقد اختصاصی نیز داشته باشد. امروزه بسیاری از محضرها سالن عقد فضای باز نیز دارند که می توانید مراسم عقد خود را به این شکل برگزار نمایید.

سفره عقد و اکسسوری هایی که در مراسم عقد مورد استفاده قرار میگیرد یکی دیگر از مواردی است که باید در هنگام انتخاب یک محضر عقد توجه داشته باشید . مجموعه انتخابی شما باید شرایط مناسبی را جهت برگزاری یک عقد در فضای باز را داشته باشد.



سخن آخر

برای اینکه یک جشن عروسی ایده‌آل و به یادماندنی داشته باشید، می‌بایست نکات زیادی را هم در انتخاب مکان برگزاری مراسمتان اعم از باغ عروسی و تالار های سرپوشیده و هم فرآیند برگزاری آن رعایت کنید.

14 نکته قابل توجه و خیلی تاثیر گذار در رابطه با انتخاب باغ عروسی و تالار عروسی و همچنین جریان برگزاری یک مراسم و جشن عقد ایده‌آل در این مقاله تا حد ممکن ذکر شد که شما زوج‌های جوان می‌توانید با مطالعه بیشتر آن جشنی به یادماندنی و بی‌نظیر برای بهترین شب شروع زندگی مشترکتان رقم بزنید؛ که انجام برگزاری این نوع جشن‌های خاطره‌انگیز برای هیچ عروس و دامادی دور از ذهن نیست که با یک برنامه‌ریزی خوب قابل انجام است.

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 18:23

۲۵ نکته برای انتخاب باغ تالار و تشریفات عروسی مناسب در تهران

باغ تالار بدون ورودی تهران

خبرآنلاین

وقتی صحبت از باغ تالار و تشریفات عروسی می‌شود، یک طرح کلی وجود دارد که معمولا دنبال می‌شود. برنامه‌ریزی برای جشن عروسی، انتخاب باغ تالار، کترینگ، همراه با آرایشگاه. اما هیچ دلیلی ندارد که ما فقط روی این موارد تمرکز کنیم.

اگر دوست دارید جشن عروسی بسیار همه چیز تمام و خاطره‌انگیزی داشته باشید، باید مسئولیت جشن عروسی خودتان را به مؤسسات خدمات و تشریفات عروسی مناسبی بسپارید این مجموعه ها با در اختیار داشتن فضاهای مختلف مثل باغ تالار با توجه به سلیقه و معیارهای شما می‌توانند بسیار مناسب باشند.

چنانچه در شهر تهران زندگی می‌کنید و در پی فراوانی مؤسسات و شرکت‌های تشریفات مجالس زیادی که وجود دارد سردرگم هستید، پس با ما همراه باشید.

۲۵ نکته برای انتخاب یک باغ تالار یا تشریفات عروسی ایده آل در تهران

۱. مشخص کردن هدف و نیاز شما از تشریفات عروسی

اولین کاری که باید بکنید این است که بفهمید برای مراسم خود چه چیزی می‌خواهید. آیا سنت‌ها و رسوم خانوادگی و منطقه‌ای خاصی را در نظر دارید که رعایت کنید، یا به دنبال جشنی لاکچری و خاص هستید؟

۲. خدمات مجالس مجوزدار

یک مؤسسه تشریفات مجالس را انتخاب کنید که مجوز برگزاری مراسم عروسی و شماره ثبت را داشته باشد. باید در انتخاب خدمات مجالس عروسی مواظب باشید به تیپ افراد سودجو و بدون مجوز نخورید.

۳. با سابقه و محبوب باشد

هنگامی که برای انتخاب تشریفات عروسی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها به دنبال خدمات مجالس مناسبی می‌گردید باید به این نکته مهم دقت کنید. تشریفات عروسی انتخابی شما باید تجربه و سابقه درخشانی در زمینه برگزاری مراسمات عروسی در باغ تالار داشته باشند.

۴. تست کردن غذا و میزبانی باغ تالار عروسی

وقتی که مسئولیت بزرگترین و مهمترین روز زندگی خودتان را به کسی دیگر می‌سپارید، مسلما تقاضای تست خدمات را مطرح می‌کنید. اگر تشریفات مجالس اجازه این کار را ندهد از کار خود مطمئن نیست و نباید به آنها اعتماد کنید. هنگام تست غذا و خوراکی‌ها، کیفیت امکانات صوتی و نورپردازی با نظافت رومیزی‌ها و صندلی‌ها را نیز چک کنید. از مجموعه انتخابی خود بخواهید تا در زمانی که یک مراسم عروسی دارد درمکان حضور یابید و از نوع پذیرایی، و خدمات آن اطمینان حاصل کنید. ضمنا تست غذا فراموش نشود.

۵. مکان برگزاری عروسی/ باغ عروسی و فضای باز

بعد از اطمینان از داشتن مجوزهای لازم برای فعالیت در زمینه خدمات مجالس، مهمترین قسمت ماجرا مکان برگزاری عروسی است. تشریفات عروسی مدنظر شما باید چندین باع عروسی را در فهرست خود داشته باشد.

۲۵ نکته برای انتخاب باغ تالار و تشریفات عروسی مناسب در تهران

خدمات مجالس باید با توجه به تاریخ برگزاری عروسی شما و بودجه‌ای که در اختیار دارید، باغ عروسی مناسب با معیارها و شرایط اقتصادی‌تان را معرفی کنند.

۶. امکانات صوتی و گروه موسیقی

مراسمات عقد و عروسی جشن‌های شادی هستند که نیازمند گروه موسیقی حرفه‌ای و امکانات صوتی با کیفیت و مجهز می باشند.

آنها باید در مجموعه خود با گروه موسیقی و دی‌جی حرفه‌ای همکاری داشته باشند. همچنین تجهیزات صوتی آنها باید به نحوی باشد که هنگام برگزاری مراسم در باغ تالار، صدا به همه مهمانان برسد.

۷. نورپردازی مراسم عروسی

از آنجایی که بیشتر مراسمات در شب برگزار می‌شود، نورپردازی محوطه و لوکیشن عروسی از اهمیت بسزایی برخوردار است. تیم تشریفات عروسی همیشه باید خود را با بروزترین امکانات دنیا هماهنگ کنند و شبی خارق‌العاده را با نورپردازی حرفه‌ای برای عروس و داماد خلق کنند. البته که باغ تالارها با توجه به فضای بازی که دارند مکان بسیار مناسب و ایده آلی برای انجام تشریفات عروسی به شمار می روند.

۸. میز و صندلی‌های تالار

مهمانان ساعات زیادی را باید روی میز و صندلی بنشینند. بنابراین جدای از تمیز بودن و مرتبی رومیزی‌ها، مبلمان و صندلی‌ها باید برای نشستن طولانی مدت راحت و استاندارد باشند.

۹. فیلم‌برداری و عکاسی

یکی دیگر از مهمترین نکات برای انتخاب تشریفات عروسی، معرفی آتلیه عروس حرفه‌ای توسط آنهاست. شما برای ثبت لحظات ناب و شیرین زندگی خود به اکیپ عکاس و فیلم‌بردار احتیاج دارید. بنابراین یک مؤسسه خدمات مجالس حرفه‌ای مناسب در مجموعه خود با چنین اکیپی قطعا همکاری خواهد داشت.

۱۰. آرایشگر و میکآپ آرتیست

خدمات مجالس لاکچری کمی هستند که به این گزینه مجهز نباشند. اغلب تشریفات مجالس با آرایشگر و میکآپ آرتیست حرفه‌ای همکاری دارند. پس لازم نیست شما در سطح شهر به دنبال آرایشگر باشید.

۱۱. ماشین عروس

عروس و دامادهای جوان به زیبایی خودرویی که آنها را به باغ عروسی می‌برد، اهمیت زیادی می‌دهند. بیشتر خدمات مجالس مناسب در سطح تهران در فهرست خود چند مدل ماشین و کالسکه را به زوج‌های جوان معرفی خواهند کرد.

۱۲. بررسی ظروف، پذیرایی و شام

پذیرایی از مهمانان همیشه با دردسرهایی همراه است. چراکه ما به سلیقه آنها آشنا نیستیم و نگران هستیم که رضایت آنها را جلب نکرده باشیم. تشریفات مجالس مناسب در منوی پذیرایی خودشان انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را با توجه به فصل برگزاری عروسی در باغ عروسی و تالار را با توجه به بودجه شما معرفی خواهند کرد.

۱۳. تعداد مهمانان

ممکن است شما بخواهید با بودجه کمی که در اختیار دارید، تعداد زیادی مهمان را به جشن خود دعوت کنید. تشریفات مجالس باتجربه با مدیریت بودجه شما می‌توانند مراسم را به شکلی برنامه‌ریزی کنند که کم نیاورید.

۱۴. کارت عروسی

از آنجایی که کارت عروسی نشان از حسن سلیقه عروس و داماد و تمایل آنها برای به هم رسیدن است، به آن دقت زیادی می‌شود. مؤسسات برگزار کننده مجالس عروسی با تجربه‌ای که در اختیار دارند به شما کمک می‌کنند بهترین طرح کارت عروسی را با متن دلخواه شما یا پیشنهادی آنان انتخاب کنید.

۱۵. دیزاین و تزئینات

یکی از زیبایی های باغ تالارها مربوط به تزئینات می‌باشد. تشریفات مجالس کارآزموده با توجه به فعالیت‌های زیادی که در زمینه برگزاری مجالس داشتند بهترین و بروزترین تزئینات لوکیشن عروسی را ارائه می‌دهند.

۱۶. گل آرایی سالن و محوطه

هنگامی که برای تست کردن به تشریفات و خدمات مجالس عروسی مراجعه کردید به گل آرایی آنها دقت کنید که تازه باشند.

۱۷. آتش بازی

آتش بازی در حین ورود عروس و داماد و در بخش‌های دیگر جزوی از مراسم عروسی در باغ تالارها می‌باشد. تیم حرفه‌ای تشریفات باید زمان و مکان آتش بازی را به دقت بررسی کند.

۱۸. سفره عقد و سالن عقد

داشتن چند نوع سفره عقد سنتی و مدرن لوکس با ظروف زیبا و شیک از ویژگی‌های خدمات مجالس مناسب است. همچنین وجود یک سالن عقد فضای باز اختصاصی در صورت نیاز مراسم عقد

۲۵ نکته برای انتخاب باغ تالار و تشریفات عروسی مناسب در تهران

۱۹. موقعیت باغ عروسی

نزدیک بود و در مسیر بودن باغ تالاری که به شما معرفی می‌کنند بسیار مهم است.

۲۰. مهماندار و اکیپ باتجربه و خوشرو

برخوردار بودن تشریفات مجالس عروسی مناسب از کادر پذیرایی و مهماندار خانم و آقا امری بدیهی است.

۲۱. مزون لباس عروس

بسیاری از خدمات مجالس عروسی در مجموعه خود از مزون لباس عروس وارداتی و شیک برخوردار هستند.

۲۲. دسته گل عروس

انتخاب دسته گل عروس همیشه با دغدغه همراه است، خدمات مجالس با استفاده از تجربه‌ای که دارند شما را در انتخاب این امر یاری خواهند رساند.

۲۳. ویلای اختصاصی

بعضی از تشریفات مجالس در مجموعه خود ویلای اختصاصی برای استراحت قبل از عروسی خانواده‌های عروس و داماد را در اختیار دارند.

۲۴. سرویس و ظروف ویژه مجالس

استفاده از ظروف و سرویس‌های پذیرایی ویژه مجالس که از بهترین برندها انتخاب شده باشد حس بهتری به مهمانان شما می‌دهد.

۲۵. کیک عروسی

یکی دیگر از مهمترین قسمت‌های عروسی که در تدارک و انتخاب ان باید دقت زیادی به خرج دهید، انتخاب کیک عروسی است. تشریفات مجالس مجرب و حرفه‌ای بهترین کیک‌ها را با بهترین مواد را برای عروسی شما تهیه می‌کنند.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 294 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 19:10

۵ نکته کلیدی که قبل از انتخاب باغ عروسی یا سالن عقد باید بدانید

لوکس ترین باغ تالار تهران

همشهری آنلاین

فرایند انتخاب باغ عروسی، تالار یا سالن عقد یک عمل وقتگیر و زمان‌بر است و با توجه به اینکه یکی از مهمترین روزهای زندگی‌تان را رقم می‌زنید، باید وقت و زمان مناسب برای آن بگذارید و نیاز است برای انتخاب مطلوب نکات بسیار زیادی را رعایت کنید و با توجه به آن به برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود بپردازید.



۵ عامل تاثیرگذار را در برگزاری هر نوع جشن عقد و مراسم عروسی درباره موضوع انتخاب مکان مناسبی چون باغ تالار و یا تالار پذیرایی می‌توان عواملی دانست که در ادامه مقاله به صورت جزیی و کامل به آن ها خواهیم پرداخت که در کل می‌توان گفت عروس و دامادهای محترم و زوج‌های جوان می‌توانند با توجه به این عوامل مکان مناسب و ایده‌آلی را از هر جهت متناسب با هر شرایطی انتخاب کنند.

همچنین باید در نظر داشت که این ۵ عامل تاثیرگذار در نهایی شدن یک مکان برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی باید از نظر نکات دیگری نیز مورد بررسی قرار بگیرند اما عروس و دامادهایی که حوصله و یا وقت کافی برای انجام آن ها ندارند می‌توانند با استفاده از مطالعه این عوامل بهترین سالن عقد یا تالار مناسب تا حد مطلوبی داشته باشند.

بودجه مناسب برای سالن عقد یا باغ تالار
موضوع اولی که هر عروس و داماد و زوج‌ جوانی که قصد برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود را دارند باید به خوبی به آن توجه داشته باشند بررسی و تحلیل درست بودجه‌ای است که برای انجام تمامی امور برگزاری مراسم و جشن در اختیار دارند.

در واقع می‌توان گفت بودجه راه حل کلیدی و اصلی‌ترین موضوع برای برگزاری هر نوع جشن عقد و مراسم عروسی در هر سطح و شرایطی به شمار می‌رود که باید متناسب با مقدار آن کارهایی را که توانایی انجام آن ها وجود دارد به خوبی گزینش کرد.

بسیاری از عروس و دامادها و زوج‌های جوان هستند که به ویژه در سال‌های اخیر به خصوص بدون توجه به این موضوع کلیدی و حساس به برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود پرداخته‌اند و در حین برگزاری مراسم و جشن و یا مدتی پس از جشن و مراسم متوجه می‌شوند که کسری بودجه باعث شده تا نتوانند به خیلی از موضوعات و موادری که قصد رسیدگی و انجام آن ها را داشتند، نرسیده و توان انجام آن ها را نداشته باشند؛ در نتیجه باید گفت که بررسی درست و صحیح بودجه مورد نیازباعث می‌شود تا آن ها بتوانند به خوبی به برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود پرداخته تا دچار مشکل و مسئله‌ای نشوند.

سالن عقد فضای باز

مکان برگزاری مراسم، سالن عقد، تالار یا باغ تالار؟
موضوع دیگری که می‌توان گفت از اهمیت بالایی برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی هر عروس و دامادی به شمار می‌رود انتخاب سالن عقد، باغ تالار و یا تالاری است که در محل خوب و مناسبی واقع شده است. شاید در نگاه اول این موضوع تا حدی مورد توجه قرار نگیرد و خیلی عامل مهمی تر برگزاری یک مراسم و جشن تلقی نشود اما باید در نظر داشت که محل مناسب یک تالار و باغ تالار برای برگزاری مراسم می‌تواند باعث راحتی بیشتر میهمانان شما در جهت حضور آن ها در مراسم و جشن شما شود همین موضوع می‌تواند زمینه‌ساز لذت‌بخشی و افزایش کیفیت جشن شما در نظر میهمانان بشود.

البته برخی از مجموعه ها سالن عقد فضای باز و اختصاصی دارند که د رصورتی که مهمانان کمی دارید می توانید از این مجموعه ها استفاده نمایید.

عروس و دامادها و زوج‌های جوان زیادی هستند که فکر می‌کنند تالار بهتر از باغ تالار است و یا حتی بالعکس اما باید گفت که این دو مورد یعنی تالار پذیرایی و باغ تالار هیچ کدام بر دیگری برتری و اولویت نداشته و عروس و دامادها باید تصمیم بگیرند که متناسب با نیازهای خود کدام مورد می‌تواند برای آن ها مفیدتر و بهتر عمل کند.

فضا و ظرفیت مناسب برای تالار و باغ تالار
یکی دیگر از موضوعاتی که نمی‌توان گفت بسیار حساس و قابل توجه اما می‌توان آن را در دسته نکاتی قرار داد که بدون در نظر گرفتن آن عروس و داماد و زوج‌های جوان قطعا در حین برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی دچار مشکلاتی خواهند شد ظرفیت تعداد تفراتی است که یک تالار و یا باغ‌ تالار می‌تواند برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی داشته باشد و در فرایند پذیرایی از آن ها دچار مشکل نشود.

در حقیقت پرداختن به این موضوع می‌تواند خیال عروس و دامادها و زوج‌های جوان را از این منظر آسوده کند که در حین برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی آن ها مشکلی در امر پذیرایی از میهمانان و رسیدگی کامل و مطلوب از آنان پیش نخواهد آمد و همه چیز به درستی در زمان خود انجام می‌گیرد.

باغ تالار

همچنین باید در نظر داشت که تالارها و باغ تالارهای زیادی در سراسر شهر تهران و شهرهای اطراف تهران هستند که ظرفیت‌های گوناگون و زیادی را برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی عروس و دامادها شامل می‌شوند و در مجموع می‌توان از تمامی ظرفیت‌های آن ها برای هر نوع جشن و مراسمی استفاده کرد. این باغ تالار ها و تالارها در هم ظرفیت‌های کمتر و با حجم میهمانان کمتر را، و هم جشن عروسی‌هایی با حداکثر حجم ممکن برای برگزاری را شامل می‌شوند که عروس و دامادها می‌توانند با توجه به شرایط و متناسب با تعداد میهمانان دعوتیشان یکی از آن ها برگزینند.

تشریفات عروسی عقد و عروسی و پذیرایی
تعداد زیادی از عروس و دامادها و به خصوص زوج‌های جوانی که بودجه خوبی را در اختیار دارند دیده شده‌اند که برنامه‌های خاص و خیلی زیبایی را برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود از مدت‌ها پیش‌تر انتخاب کرده و برای آن ها برنامه‌ریزی کرده‌اند اما با این حال متاسفانه در حین برگزاری مراسم عقد و جشن عروسیشان برای اجرای آن ها به مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو شده‌اند.

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید برای اجرای چنین برنامه‌هایی در نظر داشت توانایی‌ها و محدودیت‌های مکان برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی است که عروس و داماد و زوج‌های جوانی که قصد اجرای چنین برنامه‌های تشریفاتی خاصی را دارند باید پیش از هر چیز به آن توجه داشته باشند.

در واقع تعداد زیادی از تالارها و باغ تالار هایی که به برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی‌های مختلف مشغول هستند با این حال شرایط و توانایی‌های لازم برای اجرای چنین برنامه‌های تشریفاتی خاصی را به خوبی ندارند و همین امر سبب می‌شود که عروس و داماد اگر تز قبل به خوبی به این موضوع توجه نکرده باشند در اجرای برنامه‌های مورد نظرشان دچار مشکلات متعدد و زیادی بشوند.

مدیریت باغ تالار و سالن عقد
یک مجموعه با توانایی‌های محدود اما با در اختیار داشتن مدیری کارآمد و توانمند می‌تواند در برگزاری بسیاری از مراسم‌ها و جشن‌های عقد و عروسی به خوبی عمل کرده و تا حد بسیار زیادی کیفیت بالایی را در تمامی موضوعات به عروس و دامادها ارائه کند که می‌توان گفت به نوعی همه عروس و دامادها و زوج‌های جوان برای انتخاب یک تالار و باغ تالار مناسب و یا هر مجموعه دیگری باید به خوبی به این عامل تاثیرگذار دقت و توجه کافی داشته باشند.

زیرا مدیریتی مناسب و پیشرو می‌تواند در تمامی اجزای جشن و مراسم شما تاثیر گذار بوده و باعث شود تا برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی شما در بهترین حالت ممکن برگزار شود و در عین حال خاطره‌انگیز نیز باشد.

سخن پایانی

عروس و دامادها و زوج‌های جوان باید در نظر داشته باشند که نکات بسیار زیادی در برگزاری یک مراسم عقد و جشن عروسی می‌تواند تاثیر گذار باشد اما باید توجه داشت که عوامل نام برده شده هر کدام جزو اصلی‌ترین موضوعات در برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی به شمار می‌روند. سایت تالارکده می تواند به شما در انتخاب مجموعه مناسب کمک زیادی نماید

همچنین رعایت این نکات صرفا نمی‌تواند باعث برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی چه در یک باغ تالار و چه در یک تالارپذیرایی، با کیفیتی مطلوب و ایده‌آل شود و همانطور که گفته شد باید نکات زیاد دیگری نیز که هر عروس و داماد و زوج‌ جوانی باید به خوبی به آن ها آگاهی داشته باشند نیز مورد توجه قرار بگیرد. در حقیقت می‌توان گفت که مجموعه این نکات و عوامل تاثیرگذار هستند که باعث برگزاری یک مراسم عقد و جشن عروسی خیلی خوب و به یادماندنی خواهند شد که عروس و دامادها می‌توانند با رعایت آن ها به این مهم به خوبی دست پیدا کنند و در برگزاری مراسم و جشن خود خاطرات بسیار خوبی رقم بزنند.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 145 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 19:36

معرفی ۷ مورد از بهترین هدایا برای جشن فارغ التحصیلی

برگزار کننده جشن فارغ التحصیلی

اقتصاد آنلاین

در حالت کلی دادن هدیه جشن فارغ التحصیلی، مانند هر هدیه دیگری نوعی ابراز محبت و قدردانی و توجه به شمار می‌رود و حرکت بسیار دوست ‌داشتنی و جالبی است. معمولا دانشجویان بعد از سال‌ها تلاش، فداکاری و شاید هزینه‌های زیادی موفق به اخذ مدرک معتبر دانشگاهی می‌شوند و در نتیجه لایق و سزاوار هدیه‌ای ارزشمند هستند. برای اهدای هدیه جشن فارغ التحصیلی باید به سن فرد مورد نظر، علائق او و رشته‌ای که در آن فارغ التحصیل شده هم توجه داشته باشید. ما در ادامه به چند ایده در این زمینه می‌پردازیم. پس با ما همراه شوید.


معرفی ۷ مورد از بهترین هدایا برای جشن فارغ التحصیلی
1-انواع کیف
2



یکی از ایده‌های هدیه فارغ التحصیلی برای افراد جویای کار، انواع کیف ‌هاست. افراد پس از دانشگاه به محل کار می‌روند و این هدیه برای آنها می‌تواند بسیار کاربردی باشد. شما می‌توانید از انواع مدل‌های کیف دستی و رودوشی گرفته تا کیف مدارک و کیف‌های چرمی و رسمی برای هدیه دادن به فارغ التحصیلان استفاده کنید. اغلب افراد برای آغاز کار خود باید اول مصاحبه بروند و در صورت قبولی، شغل خود را در محل کار جدید شروع کنند. پس بهتر است یک کیف رسمی و شیک برای آنها تهیه کنید تا در روز مصاحبه با ظاهری متناسب و حرفه‌ای در مقابل مصاحبه ‌کننده حاضر شوند. این کیف بدون شک برای رفت و آمدهای بعدی هم برای آنها کاربرد خواهد داشت.

2-بازی‌های فکری

بازی‌های فکری برای همه دختران و پسران جذاب و هیجان انگیز است. فارغ التحصیل‌ها اکنون که درس خود را تمام کرده‌اند دیگر کلاس و درس و دانشگاه ندارند و اوقات فراغت بیشتری دارند؛ بنابراین بیشتر می‌توانند زمان خود را برای بازی اختصاص دهند. انواع بازی‌های دسته جمعی فکری یا حتی دیجیتالی می‌تواند گزینه خوبی برای سرگرم کردن آنها باشد. شطرنج یکی از گزینه‌های نوستالژیک در این زمینه است که همیشه جذابیت خاص خود را دارد. شطرنج دارای انواع مختلف و با قیمت متنوع است که این قیمت مختلف با توجه به جنس و اندازه صفحه و مهره‌ها، کارخانه‌ای بودن یا دست ساز بودن متفاوت خواهد بود. برای خرید شطرنج یا صفحه شطرنج به راحت بودن بازی با آن هم توجه داشته باشید.

3-کارت هدیه

اگرچه پول نقد، هدیه‌ای عالی برای جشن فارغ ‌التحصیلی است اما خیلی کلی است و شما می‌توانید از گزینه دیگری که توجه و اهمیت بیشتر شما را نشان می‌دهد مانند یک کارت هدیه استفاده کنید. کارت هدیه بانکی (پول نقد داخل کارت) یا گیفت کارت فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی می‌تواند برای یک دانشجویی که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده جذاب باشد و با آن بتواند بخشی از خریدهای خود را انجام دهد. برای مثال به‌جای هدیه دادن 200 هزار تومان پول نقد، می‌توانید کارت هدیه 200 هزارتومانی دیجی کالا را به شخص تقدیم کنید. تا فرد بر اساس نیاز خود خریدهایی را که می‌خواهد انجام دهد.

4-لوازم تحریر

3

لوازم تحریر همیشه در دوران تحصیل نیاز نیست و دانشجویان با ورود به بازار کار هم به آنها نیاز پیدا می‌کنند. وسایلی مانند انواع مداد، خودکار، ماشین حساب، ذره بین و غیره می‌تواند حتی برای بسیاری از رشته‌ها کاربردی باشد. خرید ذره بین با قیمت مناسب می‌تواند در انواع دیجیتال یا معمولی و سایزهای کوچک یا بزرگ باشد. انواع ذره بین چراغ دار هم گزینه خوبی برای افرادی است که در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند.

5-کتاب

اگرچه سرانه مطالعه در کشور ما بسیار پایین است اما هدیه دادن آن به افرادی که به تازگی فارغ التحصیل شده‌اند آنها را به مطالعه همیشگی دعوت می‌کند. زیرا برای فردی تهیه می‌شود که به مدارج عالی تحصیل دست‌یافته است. درنتیجه شما مطمئن خواهید شد که مطالعه او بیشتر خواهد شد. در خرید کتاب می‌توانید انواع رمان به‌عنوان مطالعه آزاد یا کتاب‌های کاربردی و تخصصی که به رشته فرد مورد نظر شما نزدیک است؛ را در نظر داشته باشید. او می‌تواند از این کتاب‌ها در اوقات فراغت خود استفاده کند. برای انگیزه بخشی به فرد در راه موفقیت‌های بیشتر و رشد شخصی می‌توانید از کتاب‌ها انگیزشی و موفقیت برای او استفاده کنید. در این زمینه کتاب‌های بسیاری وجود دارند که با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها را پیدا کنید.

6-کادوهای چرمی

هدایای چرمی تنوع بسیار زیادی دارند که باعث می شود هدیه دهنده به راحتی بتواند یک هدیه مناسب از میان آنها انتخاب کند. کیف های دوشی چرم می‌تواند بعد از فارغ التحصیلی هم بسیار مفید باشد چرا که طرف مقابل می تواند برای حضور در محیط کار از آنها استفاده کند. انتخاب یک کیف چرم با کیفیت مناسب که روی آن متن و عکس دلخواهی که شما می خواهید حک شده باشد می تواند یک هدیه منحصر به فرد باشد که موجب غافلگیری فردی که به او هدیه می دهید شود. شما حتی می توانید از تابلوهای چرمی به عنوان هدیه فارغ التحصیلی استفاده کنید. انواع ست‌های چرم هم گزینه خوب و در عین حال اقتصادی هستند که با توجه به نوع برند، کیفیت چرم و نوع ست قیمت آنها متغیر خواهد بود.

7-تندیس دکوراتیو

شما می‌توانید از انواع تندیس‌های کوچک برای هدیه دادن استفاده کنید و در این صورت مطمئن باشید که فرد مورد نظر شما همیشه به یاد شما خواهد افتاد به خصوص زمانی که از این تندیس بر روی میز کار یا مطالعه خود استفاده کند.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 19:22

مقایسه خدمات سالن عقد با باغ تالار در مراسم عقد و عروسی

باغ تالار ظرفیت پایین در تهران

در واقع همانظور که به آن اشاره شد بهترین راه تشخیص این که کدام یک از موارد سالن عقدو باغ تالار برای برگزاری مراسم و جشنتان مناسب‌تر است بررسی دقیق و صحیح شرایط خود و همسرتان و به ویژه میهمانانتان است که در نهاست می‌تواند باعث شود تا انتخاب خوی را از بین این دو گزینه به خوبی برگزینید.


به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر جزو آن دسته از تازه عروس و دامادهایی هستید که به تازگی به دنبال یک مکان مناسب برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود می‌گردید باید بدانید که سالن عقد ها و باغ تالار ها تقریبا از محبوب‌ترین مکان‌ها برای برگزاری جشن ومراسم در سال‌های اخیر به شمار می‌روند.

با توجه به همین موضوع شاید به طور دقیق ندانید که برای برگزاری مراسم عقد وعروسیتان سالن عقد مناسب‌تر بوده ویا یک باغ تالار امکانات بهتری را به شما ارائه می‌کند. به همین جهت در ادامه مقاله سعی داریم تا با بررسی خدمات و تشریفات هر دو مکان برگزاری مراسم عقد وعروسی یعنی سالن عقد ها و باغ تالار ها در شهر تهران شناخت بهتری را نسبت به این موضوع برای شما حاصل کنیم.

اصلی‌ترین ویژگی سالن عقد و باغ تالار
بسیاری از زوج‌های جوان بدون در نظر گرفتن شرایط، سلیقه‌ها و میهمانان دعوتی خود دست به انتخاب یکی از دو مورد سالن عقد ها و یا باغ تالار ها می‌زنند و در حین برگزای جشن عروسی و یا حتی بعد از آن تازه متوجه اشتباه خود در انتخاب یکی از موارد نام برده می‌شوند که به نوعی می‌توان گفت برای تشخیص اشتباه و تصمیم‌گیری مجدد دیر است.

در واقع باید گفت بیشتر این اشتباهات اکثرا از ندانستن ویژگی‌های اصلی در بین سالن عقدها و باغ تالارها ناشی می‌شود و در نهایت باعث می‌شود حتی با صرف هزینه‌های زیاد هم نتوان برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی به نتیجه دلخواه و قابل قبولی دست پیدا کرد.

اصلی‌ترین ویژگی یک سالن عقد را می‌توان امکان آن برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی با تعداد میهمانان کمتر از باغ تالار و تالارهای پذیرایی دانست که نکته خوب و مثبت این موضوع حفظ کیفیت و حتی گاها افزایش عملکرد و کیفیت خیلی مطلوبی برای جشن و مراسم خواهد بود.

مقایسه خدمات سالن عقد با باغ تالار در مراسم عقد و عروسی

زیرا در سالن عقد ها به علت تعداد کم میهمانان پرسنل و کادر پذیرایی می‌توانند با تمرکز و سرعت عمل بهتر و بالاتری نسبت به یک باغ تالار و در فضای باز از میهمانان جشن عروسی و عقد شما پذیرایی کنند و در مجموع این نکته باعث افزایش بهره‌وری آن ها خواهد شد.

در مقابل هم باغ تالار به دلیل در اختیار داشتن فضای باز و بزرگی که برای مجموعه خود طراحی کرده‌اند می‌توانند زیبایی بسیار خاص و راحتی دوچندانی برای میهمانان شما داشته باشند که در نوع خود می‌تواند دلیل عمده انتخاب عروس و دامادهایی که آن را برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود برمی‌گزینند همین نکته دانست.

شناخت کاربرد هر کدام از مواردی که در بالا به آن ها پرداخته شد یعنی سالن عقد ها( محضر عقد ها و دفاتر ازدواج) و باغ تالار ها باعث می‌شود تا بتوانید با سنجش و بررسی شرایط خود برای برگزای عقدوعروسیتان دست به انتخابی درست و صحیح برای آن بزنید و در نهایت از انتخاب خود پس از برگزای مراسم و جشنتان پشیمان نشوید.

چرا سالن عقد می‌تواند برای مراسم عقد مناسب‌تر باشد؟
همانطور که گفته شد طبیعتا سالن عقد ها و دفاتر ازدواج در تهران به دلیل تعداد کمتری از میهمانانحاضر در جشن عقد می‌توانند با تمرکز و کیفیت خیلی بالاتری نسبت به تالارها وباغ تالارها جشن شما را به خوبی برگزار کنند.

البته باید در نظر داشت که این موضوع در صورتی می‌تواند اتفاق بیفتد که سالن عقد مورد نظر شما از کیفیت بالایی برخوردار بوده باشد و همچنین قبل از رزرو آنلاین و یا حضوری آن تمامی نکات سنجش کیفیت آن را به خوبی بررسی کرده باشید.

موضوع دیگری که می‌تواند یک سالن عقد را از باغ تالار تا حد زیادی متمایز کرده و در برگزاری مراسم عقد به ویژه به شما کمک کند تخصص سالن عقد ها در برگزاری این مراسم است. همانطور که از نام این مجموعه‌ها برمی‌آید آن ها باتمرکز بیشتر بر مراسم و برگزاری جشن عقد سعی کرده‌اند تا بهترین خدمات ممن را در این حیطه به عروس و دامادها و زوج‌های جوان ارائه کنند.

در همین راستا می توانید به سایت تالارکده (https://www.talarkadeh.com/) مرجع تالارهای پذراییی نیز مراجعه نمایید و سالن عقد یا باغ تالار مناسب و ایده آل خود را بر اساس سلیقه و بودجه خود انتخاب نمایید. برخی از مجموعه های معرفی شده ار این سایت تخفیفات ویژه و مناسبی را ارائه می نمایند تا بتوانید با انتخاب یک مجموعه علاوه بر صروفه جویی در وقت در هزینه های برگزاری جشن عروسی خود نیز صرفه جویی نمایید.

دسته بندی مجموعه ها به نحوی است که شما می توانید بر اساس منطقه و محدوده دلخواه باغ یا تالار مورد نظر خود را انتخاب کنید . مثلا باغ تالارهای شهریار که مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است بخشی از این دسته بندی است.

مقایسه خدمات سالن عقد با باغ تالار در مراسم عقد و عروسی

برگزاری جشن عقد و عروسی در باغ تالار و فضای باز
باغ تالارها نیز همانطور که نامشان گویای کاربرد آن ها نیز تا حدودی است می‌توان گفت به علت در اختیار داشتن عقد فضای باز و بزرگی که دارند در برگزای یک جشن عروسی خاص و ایده‌ال می‌توانند کمک بزرگی به عروس و دامادها در این موضوع بکنند.

علاوه بر این باید در نظر داشت که باغ تالارها می‌توانند تا تعداد بسیار زیادی از میهمان دعوتی به جشن شما را پذیرا باشند ومتناسب با فضای بازی که در اختیار دارند می‌توانند خدمات خیلی خوب و متنوعی را نیز در اختیارتان قرار بدهند.

این خدمات ها و تشریفات‌های خاص را می‌توان از مهم‌ترین دلایل تفاوت باغ تالارها با سالن عقد ها و دفاتر ازدواج در تهران دانست. از جمله مهم‌ترین این تشریفات ها می‌توان به برنامه‌های مختلفی برای سرگرمی میهمانان اشاره کرد که انواع آتش‌بازی‌ها و مراسم‌های خاص دسته جمعی را می‌توان از آن ها دانست.

نکاتی که هنگام رزرو یک مجموع باید در نظر گرفته باشید :
انتخاب مجموعه بر اساس ظرفیت و مهمانان شما
بررسی لوکیشن و موقعیت باغ و محضر عقد
وجود پارکینگ اختصاصی برای رفاه مهمانان
در صورت پذیرایی و شام تست غذا قبل از قرارداد و مراسم
اکسسوری ها، ظروف و تجهیزات لازم جهت میزبانی و پذیرایی
بررسی سیستم گرمایشی و سرمایشی باغ یا محضر ازدواج انتخابی
سالن عقد یا باغ تالار، کدام مناسب‌تر است؟
در حقیقت نمی‌توان جواب قطعی به این موضوع داد زیرا باید در نظر داشته باشید که هر عروس و دامادی باید متناسب با شرایط، بودجه، تعداد میهمانان دعوتی به جشن و همچنین سلایقی که به همرا همسر خود دارد باید از بین این دو مورد دست به انتخاب بهترین گزینه مناسب برای برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی خود بزنند. سبک مهمان های شما با توجه به سن و سال می تواند در این انتخاب تاثیر گذار باشد.

برخی از عروس و دامادها به عت تعداد کمی از میهمانان که برای جشن عقدو عروسی خود در نظر دارند مراسم خود را در یک سالن عقد باکیفیت و مطلوب برگزار می‌کنند اما در مقابل هم تعداد دیگری از زوج‌های جوان به علل متفاوتی از قبیل زیبایی‌های یک باغ تالار و فضای باز، برگزای مراسم‌ها وبرنامه‌های مختلف سرگرمی برای میهمانان، تعداد زیاد میهمانان دعوتی به جشنشان و... تصمیم به برگزاری مراسم عروسی و عقد خود در یک باغ تالار می‌گیرند و سالن عقد و یا دفاتر ازدواج را مناسب خود نمی‌بینند.

در واقع همانظور که به آن اشاره شد بهترین راه تشخیص این که کدام یک از موارد سالن عقدو باغ تالار برای برگزاری مراسم و جشنتان مناسب‌تر است بررسی دقیق و صحیح شرایط خود و همسرتان و به ویژه میهمانانتان است که در نهاست می‌تواند باعث شود تا انتخاب خوی را از بین این دو گزینه به خوبی برگزینید.

مقایسه خدمات سالن عقد با باغ تالار در مراسم عقد و عروسی

ویژگی های باغ عروسی نسبت به محضر و سالن عقد
در سال‌های اخیر به دلیل افزایش خیلی زیاد سالن عقد ها، دفاتر ازدواج و باغ تالارها و عمارت های عروسی در سطح شهر تهران و حومه بسیاری از عروس و دامادها و زوج‌های جوان به طور دقیق نمی‌دانند که کدام یک از آن ها برای برگزای جشنو مراسمشان بهترو گزینه مناسب‌تری به شما می‌رود و در نهایت بدون بررسی خوب و دقیق شرایط خود انتخاب اشتباهی را برمی‌گزینند.

در طی این مقاله سعی شد تا ویژگی‌های اصلی و تا حدودی جزییات خدماتی که سالن عقد ها، دفاتر ازدواج در تهران و باغ تالار ها ارائه می‌کنند تا حد امکان بررسی شود و عروس ودامادهای که هنوز انتخاب قطعی برای مکان برگزاری مراسم عقد و عروسیشان ندارند بتوانند در نهایت گزینه درستی را برای خود انتخاب کنند.

یکی از بهترین سایت هایی که می تواند به شما در یافتن یک مجموعه ایده آل و مناسب به شما کمک کند سایت تالارکده است . این سایت با معرفی برندهای مختلف تشریفات و خدمات مجالس در سطح شهر تهران انتخاب را برای جوانان ساده نموده است. ضمن آنکه طی ارتباطی که با بسیاری از مجموعه ها دارد تخفیفات ویژه و منحصر به فردی جهت زوج های جوان فراهم نموده است. استفاده از سایت تالارکده باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 0:20

گزارشی از غفلت متولیان فرهنگی استان قزوین ؛
شهر با فرهنگ مینودری میزبان دی‌جی زنانه در مجالس مختلط!/ در دل شهر چه می‌گذرد؟!

دی جی مجالس

اگر اهل گشت و گذار در شبکه‌های مجازی به خصوص اینستاگرام باشید حتما در صفحه‌ی جستجوی خود با کلیپ‌های دختران جوان دهه‌ی هفتادی که علاوه بر اجرای موسیقی، دستی هم بر خوانندگی دارند روبرو شده‌اید.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ اگر اهل گشت و گذار در شبکه‌های مجازی به خصوص اینستاگرام باشید حتما در صفحه‌ی جستجوی خود با کلیپ‌های دختران جوان دهه‌ی هفتادی که علاوه بر اجرای موسیقی، دستی هم بر خوانندگی دارند روبرو شده‌اید.

دختران جوانی که این روزها آوازشان به گوش کشور می‌رسد و تصاویر و کلیپ‌هایشان در معرض دید مردم قرار می‌گیرد ماجرای تازه‌ای از فرهنگ‌ غرب است که از مرزهای ایران عبور کرده و درمیان روزمرگی‌ها جا خوش کرده‌است.

در همین پیگیری‌ها و جستجوی شبکه‌های مجازی چشممان به صفحه‌ی اولین دی‌جی زن استان قزوین افتاد. از گذشته‌ آن چه که از دی‌جی در ذهنمان داشتیم حضور مردانی در مراسمات عروسی بود که علاوه بر نوازندگی خوانندگی هم می‌کردند اما حضور این دختر جوان در استان به عنوان دی جی، حال کمی برایمان عجیب بود.

تصورمان حضور یک دی‌جی خانم در مجالس زنانه بود که صفحه‌ی مجازی وی چهره‌ی دیگری از موضوع را برای ما روشن کرد.

صفحه‌ی اینستاگرام این بانوی قزوینی، شخصی نبود و پست‌های او نیز بخشی از نمونه‌ کارهای او محسوب می‌شد و دنبال‌کنندگان این بانوی موسیقی به 11هزار و 900 نفر می‌رسید.





در توضیحات صفحه علاوه بر آدرس کانال شماره‌ا‌ی برای هماهنگی مراسمات درج شده بود که ما را برای برقراری ارتباط تلفنی راغب می‌کرد. پس از تماس با شماره مذکور، آقایی پشت خط پاسخ داد که از او در مورد نحوه هماهنگی برای اجرا در مراسم تولد و شرایط حضور دی‌جی در مراسم جویا شدیم که او نیز به عنوان منشی این خانم در جواب سوالمان گفت: مراسم‌های تولد محدودیت زمانی خاصی ندارد اما معمولا برنامه‌های اینچنینی نزدیک به سه ساعت طول می‌کشد که هزینه‌ی آن حدود 800 هزار تومان است.

در ادامه گفتم، می‌خواهیم مراسم را خارج از شهر برگزار کنیم که احتمال دارد آقایان هم در مراسم حضور داشته باشند که این منشی در پاسخ گفت: مکان و زمان برای برگزاری مراسم حائز اهمیت نیست و دی جی می‌تواند برای مراسمات خارج از شهر هم حضور پیدا کند همچنین مشکلی برای حضور در مراسمات مختلط وجود ندارد.

از او سوال کردم که زمان برگزاری مراسم با ایام سوگواری ائمه اطهار مقارن شده است، آیا این موضوع از نظر شما مشکلی ندارد؟ وی بیان کرد: خیر، از نظر ما مشکلی ندارد اما اگر وزارت ارشاد بویی از ماجرا ببرد، ممکن است وسایل توقیف شده و کار به مجازات قانونی کشیده شود؛ بنابراین بهتر است مراسم پیش از این ایام باشد.

از او خداحافظی کرده و پس از چند روز مجدد به عنوان متقاضی دی‌جی برای اجرا در مراسم عروسی تماس گرفتیم، تاریخی فرضی‌ای از مراسم تعیین کرده و از او شرایط حضور دی‌جی در مراسم را جویا شدیم.

دبیر اجرایی دی‌جی‌ قزوینی درباره‌ی حضور دی‌جی در مراسم عروسی اظهار کرد: برای مراسم عروسی متناسب با امکانات موسیقی، تفاوت قیمت وجود دارد، اگر بنا باشد دی‌جی در مراسم عروسی با حداقل امکانات حاضر شود طبق قرارداد سه ساعته حدود یک میلیون و 500 هزار تومان هزینه‌ی یک شب عروسی برآورد می‌شود.

وی افزود: بنا به درخواست متقاضیان امکانات دیگری هم در کنار موسیقی مانند حضور نوازندگان خانم در مراسم و تلویزیون شهری وجود دارد که هزینه‌ی این پَک کامل حدود 12 میلیون پیش‌بینی شده که در صورت درخواست مشتری توضیحات کامل ارائه می‌شود.





گفتیم که هزینه مراسم برای ما اصلا در اولویت نیست بلکه مهم نحوه‌ی برگزاری مراسم بوده و مدنظر ما بیشتر برگزاری یک مراسم مجلل و زیبا است. در ادامه اضافه کردیم که در پایان مراسم خانواده‌ها‌ی عروس و داماد همگی برای عکس‌برداری در کنار هم قرار می‌گیرند و ممکن است مراسم مختلط شود.

که وی با نارضایتی گفت: این مسئله خلاف مقررات است و دی‌جی نمی‌تواند در مراسم مختلط حاضر شود زیرا احتمال اینکه امکان گزارش این مسئله را ابلاغ کنند، وجود دارد.

به او اطمینان خاطر دادیم که مشکلی پیش نمی‌آید و حضور زنان در کنار مردان ممکن است در باغ انجام شود. سرانجام با توجه به اصرار فراوان ما گفت: باید در این خصوص حضوری صحبت شود.

سپس آدرس یک فروشگاه موسیقی را به عنوان دفتر هماهنگ کننده مراسمات در اختیار ما گذاشت.

بعدازظهر همان روز به عنوان متقاضی به سوی آدرس مذکور راهی شدیم. فروشگاه موسیقی مکانی دوطبقه‌ در یکی از نقاط استان بود که با ورودمان مرد جوانی به استقبالمان آمد و ما را برای شرح شرایط مراسم به طبقه بالا‌ی فروشگاه دعوت کرد.

بعد از اینکه در خصوص شرایط حضور دی‌جی در مراسم عروسی جویا شدیم مقابلمان نشست و رشته‌ی کلام را به دست گرفت و بیان کرد: دی‌جی که امروزه در مراسم‌ها حضور پیدا می‌کند اولین دی‌جی زن در استان قزوین است که پنج‌ سال پیش به عنوان هنرجو آموزش‌های موسیقی را در کنار خود من تعلیم دید.

وی افزود: وقتی توانایی‌هایش را دیدم به او گفتم که به طور جدی این‌ کار را ادامه دهد و من حاضرم در این زمینه از او حمایت کنم او هم به این مسئله راغب شد و فعالیت خود را به طور جدی آغاز کرد و حالا حدود چهار سالی است که در استان فعالیت می‌کند.

مرد جوان ادامه داد: به جرات می‌توانم بگویم که تیراژ برنامه‌هایش با موفقیت همراه بوده و بیش ‌از 98 درصد مشتری‌ها از رضایت کامل برخوردارند.

وی تصریح کرد: نرخ قیمت برنامه‌ها از یک میلیون و 500 هزار تومان با حداقل امکانات آغاز می‌شود اما پکیج VIP که شامل نوازنده، در صورت مختلط بودن مراسم شومن آقا (اجرا کننده‌ی نمایش)، خواننده‌ی خانم و سیستم‌های صوتی است، در سطح‌های مختلف می‌شود.





این فروشنده لوازم موسیقی ابراز کرد: لازم است بگویم ما با 12 میلیون یک مراسم فوق‌العاده، مشابه یک کنسرت به متقاضی ارائه می‌کنیم که به مراسم جلوه‌ی خاصی می‌بخشد همچنین در برنامه‌های چهار الی هشت میلیون تومانی ما بجای سیستم‌های صوتی از دیوارهای صوتی استفاده می‌کنیم که البته این طرح بیشتر برای مراسم‌های فضای باز کاربرد دارد زیرا در محیط بسته کیفیت صدا از بین می‌رود که ما در این مرحله از اسپیکرهای مخصوص استفاده می‌کنیم.

وی درباره‌ی نورپردازی مراسم عنوان کرد: نور و نورپردازی لایت در مراسم عروسی از اهمیت خاصی برخوردار است یکی از مدرن‌ترین، گران‌ترین، زیباترین و مجلل‌ترین سبک‌های نورپردازی مووینگ بیم است که در تمام مراسم‌ها با تعداد و انواع مختلف وجود دارد.

این جوان نوازنده گفت: در برنامه‌ی اجرایی که با قیمت 12 میلیون ارائه می‌شود؛ در ابتدا سِن طراحی شده، سپس سه‌پایه‌های بلندی در کنار سن برای عملیات نورپردازی دور صحنه تلویزیون شهری قرار می‌گیرد که در آن کلیپ‌ها وعکس‌هایی از عروس ‌و داماد همراه با موسیقی و انیمیشن پخش می‌شود.

وی بیان کرد: ما برای هر بخش از برنامه‌های خود از یک متخصص طراح استفاده می‌کنیم به طور مثال افرادی که کار نورپردازی را انجام می‌دهند می‌توانند خدمات نورپردازی از قیمت 500 الی 4میلیون و 500 هزار تومان را متناسب با مبلغی که دریافت می‌کنند ارائه دهند.

این جوان تاکید کرد: بخش سوم ماجرا ارائه‌ی خدمات تلویزیون شهری است که در برنامه‌های 12 میلیونی از سه سِت تلویزیون شهری استفاده می‌شود که طول هر ست 10متر و در مجموع 30 متر است.

از وی در مورد اجرای موسیقی توسط خواننده‌ی خانم پرسیدیم که وی در پاسخ گفت: زمان اجرای کل برنامه‌ سه ساعت است که 35 دقیقه از این زمان به اجرای خواننده خانم از آهنگ‌های منتخب خوانندگان زن ایرانی مقیم آمریکا اختصاص داده می‌شود، البته ما برای مراسم‌های مختلط تلاش می‌کنیم تا از بهترین افراد برای اجرای با کیفیت استفاده کنیم از سوی دیگر در صورت مختلط ‌شدن برنامه امکان تغییر افراد نوازنده و خواننده وجود دارد.





وی افزود: ما برای قسمت شوک‌ و اوج خوش‌گذرانی ماجرا که همان بخش مختلط شدن‌ است نیز برنامه‌های متنوع‌تری نسبت به بخش زنانه ارائه می‌دهیم.

سپس در ادامه‌ی صحبت‌ها به بخشی از مراسم اشاره کرد که حتی به قلم کشیدن آن بخش هم برای ما معذوریت‌هایی دارد اما تا همین‌جای ماجرا بگوییم که با جسارت تمام از مصرف نوشیدنی و تاثیرات آن در رقص برایمان گفت.

بخش دیگر ماجرا مربوط به بخش حضور شومن در مراسم بود. وی در این باره تاکید کرد: حضور شومن در مراسم برای برقراری ارتباط، ایجاد انرژی و شوخی است.

این فروشنده ابراز کرد: در خصوص پخش موزیک ‌هم باید بگویم که موزیک‌هایی برای مراسم انتخاب می‌کنیم که مربوط به گروه سنی خاصی نبوده و عام پسند است.

وی ادامه ‌داد: البته توصیه‌ی ما به شما برگزاری مراسم در باغ است زیرا تالار محدودیت‌های خاص خودش را دارد و ما قابلیت ارائه‌ی خدمات عالی در تالار را نداریم به اصطلاح ساده‌تر بگویم که شما با این کار هزینه‌ی خود را دور می‌ریزید.

این مدیر اجرایی عنوان کرد: تفاوت قیمت برنامه‌ها به علت ست دی‌جی‌های مختلف و سیستم‌های صوتی بوده که با توجه به قیمت مکمل برنامه‌ها متفاوت است اما متاسفانه یکی از مشکلاتی که امروزه ما با آن مواجه هستیم عدم همکاری تالارهای عروسی برای حضور گروه موسیقی در مراسم است.

وی در پایان اذعان کرد: البته یکی از توصیه‌های من برای شما در خصوص اجرای مراسم مختلط برگزاری مراسم در باغ و در زمان آخر شب است زیرا اگر مراسم‌های اینچنینی در تالار با هماهنگی مدیر تالار نیز انجام شود امکان حضور سرزده‌ی نیروهای اماکن و توقیف کار وجود دارد.

بدون شک شنیدن اینگونه مباحث که بوی ابتذال و رد پایی از فرهنگ غرب را با خود به همراه دارد، آن هم در شهری چون قزوین با پیشینه فرهنگی و مذهبی غنی بسیار جای شگفتی و البته تأسف دارد، لذا لزوم توجه بیشتر مسئولان و متولیان فرهنگی استان را می‌طلبد تا فکری دراین باره بیاندیشند.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 339 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 22:51

حضور احسان کرمی در عروسی ساسی مانکن

مهماندار مجالس عروسی

بازیگر سینما در مراسم عروسی ساسی مانکن شرکت کرد.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر افق تهران، در هفته گذشته که مراسم همخوانی سرود سلام فرمانده در ورزشگاه صدهزارنفری اجرا شد، جریان ضدانقلاب، اصلاح‌طلبان و سلبریتی‌های خاص در یک هم آوایی پنهان و آشکار با یکدیگر برای ایجاد دوقطبی علیه مردم تقلا کردند. بااینکه این همخوانی هیچ نمایی از جشن نداشت، اما آن ها به‌دروغ اعلام کردند که همخوانی سلام فرمانده مراسم جشنی بوده است و باز هم به‌دروغ اعلام کردند که سلام فرمانده یعنی فراموشی درد مردم آبادان به دلیل فروریختن متروپل.

اما دراین‌بین، استوری دو نفر از بازیگران به دلایلی مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت .

اولین استوری مربوط به انتقادات احسان کرمی درباره اجتماع سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی بود؛ وی در صفحه اینستاگرامش درباره همخوانی سلام فرمانده نوشت:

این اجتماع خانوادگی حتماً بیانگر جهت‌گیری بخشی از جامعه ایران است اما یک سؤال بنیادین ذهن مرا مشغول کرده! کدام بخش و کدام جهت؟ برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان محترم در این همایش اگر از معتقدان به دین مبین اسلام و مذهب تشیع هستند چرا در شب شهادت امام جعفر صادق (ع(رئیس مذهب جعفری این گردهمایی را ترتیب دادند و مرد و زن در کنار هم ایستادند و سرود خواندند؟ اگر هم دارای عرق ملی و تعصب میهنی هستند چرا در روزهایی که مردم آبادان و به‌تبع آن بسیاری از مردم ایران عزادارند این همایش را سامان دادند؟

اما حضور وی همراه با برزو ارجمند در مراسم عروسی خواننده ضدانقلاب و معلوم الحال به نام ساسی مانکن -که رفتار و حرکات خود را بر اساس پروژه‌های ضدانقلاب تعریف، اجرا و عملی می کند- آن هم در کشور امریکا، نشان می‌دهد که این افراد ذره‌ای درد ملی‌گرایی و درد توجه به مشکلات مردم را ندارند، فارغ از همه مواردی که درباره حضور این دو فرد در مراسم عروسی خواننده معلوم‌الحال وجود دارد، سؤالی که برای مردم ایجادشده، این است که این افراد چه منبع درآمدی دارند و چه هزینه‌ای برای حضور در این مراسم خرج کرده‌اند؟


در اوجِ مشکلات اقتصادی مردم که به‌واسطه حضور اصلاح‌طلبان در هشت سال گذشته در دولت تدبیر و امید بر مردم ایران تحمیل شد، یکی از اقشاری که سهم مستقیم در رأی آوری و تبلیغ روحانی و همکاران او داشتند، امثال احسان کرمی‌ها و سلبریتی‌هایی بودند که مدعی می‌شدند ما سیاستمدار نیستیم ولی برای رفع مشکلات به روحانی رأی می‌دهیم…

دروغ بودن این اظهارات سلبریتی ها زمانی مشخص شد که بعد از ایجاد مشکلات عدیده اقتصادی در کشور، برای عبور از فشار مردمی و فشار افکار عمومی اعلام می‌کردند که از انتخاب خود پشیمان هستند ولی اگر باز هم به همان دوران بازگردند، به روحانی رأی خواهند داد.

به اظهارات احسان کرمی درباره رأی دادن به روحانی توجه کنید:

من آدم سیاسی‌ای نیستم و اگر به زمان انتخابات برگردم باز هم به آقای روحانی رأی می‌دهم و حمایت می‌کنم و بابت حمایتی که در آن زمان از وی کرده‌ام پشیمان نیستم، هزار بار هم که به عقب برگردم بین آن گزینه‌ها باز هم از روحانی حمایت می‌کنم.

وی در ادامه می‌گوید: من سیاسی نیستم و سررشته‌ای از سیاست ندارم؛ هنرمند از سیاست جداست، در کشور ما فوتبالیست و هنرمند و نویسنده و همه را سیاسی می‌دانند و من اصلاً این را قبول ندارم.

اگرچه کرمی مدعی است سیاسی نیست و نباید هنرمندان سیاسی باشند ولی تناقضی که در اذهان ایجاد می‌شود این است که چگونه این فرد بااینکه مدعی است هنرمند است، در عروسی فردی در آمریکا حاضر می‌شود که مخالف سیاسی و فرهنگی مردم ایران است؟


چگونه احسان کرمی در عروسی شخصی حضور می یابد که برای به دست آوردن چند مشت دلار نزد سران عربستانی گردن خم می کند و در خاک عربستان مقابل شیوخ وهابی خوانندگی کند؟

یعنی احسان کرمی از این میزان درک این مفاهیم عاجز است که نتواند تحلیل کند شخصی همچون ساسی مانکن هم دشمن مردم ایران است و هم دشمن فرزندان مردم ایران؟ آیا احسان کرمی متوجه نمی شود که رفتارها و اقدامات ساسی مانکن پروژه‌ای فرهنگی برای از بین بردن افکار فرزندان و کودکان ایرانی است؟ آیا وی متوجه حمایت همه جانبه شبکه سعودی و ضد انقلاب از پروژه‌های این خواننده نمی‌شود؟


برای پاسخ به این سؤال باید به واکنش احسان کرمی نسبت به یکی دیگر از بازیگران داخلی اشاره کنیم، بعد از اظهارنظر سام درخشانی درباره هدیه دادن به فرزندش و اینکه اخذ تابعیت کانادایی هدیه پدر به فرزندش است، احسان کرمی واکنش قابل توجهی به این اظهارات دارد.

کرمی می گوید:

سخنان هفته پیش آقای سام درخشانی درباره هدیه‌ای که به فرزندشون دادن، حتی در رادیوهای فارسی زبان غیر سیاسی در آمریکای شمالی بسیار بازتاب بدی داشت، باید بگویم که هیچ هدیه‌ای نیست و هیچ افتخاری نیست که کسی فرزندش داخل و یا خارج از کشور به دنیا بیاید و افتخار ما اینه که ایرانی هستیم و هزاران هزار جوان خونشان را ندادن که ما بگوییم چنین هدیه‌ای به فرزندم دادم.

خب اگر این سخنان کرمی را قبول کنیم، چگونه می توان حضور احسان کرمی در مراسم عروسی شخصی که خلاف خون هزاران هزار شهید کشور، به دنبال تهاجم فرهنگی و قتل عام کودکان و نوجوانان این کشور است را باور کنیم؟

آیا احسان کرمی نمی دانست که حضور در چنین مراسمی یعنی بی توجهی به خون هزاران هزار شهید کشور ایران؟

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 301 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 18:43

انتخاب باغ عروسی مهمترین کار در برگزاری مراسم عروسی

خدمات مجالس

شما نیوز

انتخاب باغ عروسی خود را به تشریفات مجالس ثمین بسپارید تا دامنه گسترده ای از پیشنهاد ها را پیش روی خود ببینید. انتخاب باغ عروسی با توجه به سلیقه، بودجه، تعداد میهمان و موقعیت مکانی مناسب یکی از عوامل بسیار موثر در برگزاری یک مجلس عروسی است که در خدمات مجالس ثمین با ارائه مشاوره، بهترین پیشنهاد ها برای انتخاب باغ عروسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تشریفات مجالس ثمین ضمن در اختیار داشتن باغ اختصاصی، به دلیل همکاری گسترده با بیش از 50 مورد باغ و سالن دیگر شرایطی را برای شما فراهم می کند تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب مکان برگزاری مراسم عروسی در اختیار داشته باشید.


انتخاب باغ عروسی مهمترین کار در برگزاری مراسم عروسی
باغ عروسی شرق تهران
انتخاب باغ عروسی در شرق تهران از جمله خدماتی است که توسط تشریفات مجالس ثمین ارائه می شود. تشریفات ثمین با در اختیار داشتن تعداد زیادی باغ تالار عروسی در شرق تهران زوج های جوان را در انتخاب، آزاد می گذارد. در انتخاب باغ عروسی توجه به چند نکته حائز اهمیت است. فصلی که قصد برگزاری مراسم خود را دارید می تواند عامل موثری در کاهش یا افزایش قیمت داشته باشد مثلا در فصل پاییز و زمستان هزینه ورودی باغ عروسی به مراتب کمتر از فصل های دیگر است.


باغ عروسی غرب تهران و حومه
باغ های عروسی زیبا، لوکس و مدرن در غرب تهران و حومه با تجهیزات و امکانات بی نظیر، زوج های جوان را به سمت داشتن شبی رویایی با باغ های عروسی ثمین سوق می دهد. تشریفات مجالس ثمین با در اختیار داشتن باغ های مناسب و زیبا و شیک، مناسب با بودجه و سلیقه زوج های جوان، عروس و دامادها را برای داشتن شبی زیبا و رویایی هدایت می کند.باغ عروسی گرمدره

برگزاری جشن ها توسط خدمات مجالس در سالن یا باغ عروسی است که انتخاب یکی از این دو طبق سلیقه عروس و داماد خواهد بود. اما فصلی که برای برگزاری مراسم انتخاب کردید هم در انتخاب باغ عروسی و سالن عروسی تاثیر دارد. در فصل زمستان و پاییز که هوا رو به سردی می رود، فضای بسته سالن برای برگزاری جشن مناسب تر است. اما در فصل های گرم سال، می توان جشن را در فضای باغ برگزار کرد. البته تشریفات مجالس ثمین با بهره گیری از خدمات مجالس و امکانات روز دنیا در هر فصلی و در هر مکانی امکانات برگزاری مراسم عروسی را برای شما مهیا خواهد کرد.



ویژگی های باغ عروسی در گرمدره
از ویژگی های باغ عروسی تشریفات ثمین به منوی غذایی پیشنهادی و دلخواه می توان اشاره کرد. خدمات تشریفات مجالس ثمین را با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه انتخاب نمایید. لازم به ذکر است طبخ غذاها در آشپزخانه اختصاصی باغ عروسی تشریفات ثمین، استفاده از مواد درجه یک از جمله برنج 100 % ایرانی، مرغ و گوشت گوسفندی تازه خدمات مجالس انجام می گیرد. پس از انتخاب باغ عروسی متناسب با سلیقه شخصی تان، منوی غذایی برای تکمیل شدن خدمات ویژه مجالس عروسی، روند باغ عروسی، پذیرایی از میهمانان و نیاز به مواردی مانند: شیرینی و شربت و .... در بخش پذیرایی باغ عروسی دارید انتخاب سرویس پذیرایی و نوع چیدمان که عواملی مانند سلیقه، قیمت و داشتن هارمونی با مکان برگزاری مراسم در آن موثر است تاثیر به سزایی در کیفیت برگزاری خدمات مجالس و همچنین قیمت باغ عروسی گرمدره دارد.در عکسهای آورده شده در این قسمت شما با انواع سرویس پذیرایی و میز و صندلی و چیدمان آشنا می شوید. تشریفات ثمین ضمن برگزاری مجالس در باغ عروسی و با در اختیار داشتن باغ اختصاصی عروسی، به دلیل همکاری خدمات مجالس با بیش از 70 مورد باغ و تشریفات عروسی دیگر شرایطی را برای شما فراهم میکند تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب خدمات مجالس داشته باشید تجلی و شکوه مجلس خود را با انتخاب باغ عروسی جایگاهی زیبا دو چندان کنید. همواره گل آرایی مجالس یکی از شاخصه های مهم برای تجلی دادن به مجالس و فراهم نمودن فضایی زیبا و دلنشین برای پذیرایی از میهمانان است. از آنجایی که عمده فعالیت تشریفات ثمین در خدمات مجالس برگزاری مجالس عروسی می باشد لذا در این بخش تصاویری از گل آرایی مجالس عروسی در باغ عروسی تقدیم حضورتان می گردد. برای زیبایی بخشیدن بیشتر و رویایی نمودن مجالس در باغ عروسی فضای برگزاری مجلس شمع آرایی یکی از اصلی ترین مواردی است که در تشریفات ثمین جزء هدایای منو باغ عروسی انتخابی می باشد مراسم آتش بازی جزء هیجان انگیز ترین و باشکوه ترین بخشها می باشد که در 4 مرحله (ورودی، کیک، شام و تانگو) در باغ عروسی قابل اجراست و در تشریفات ثمین جزء خدمات مجالس منوی انتخابی می باشد.

هزینه و قیمت باغ عروسی برای برگزاری مراسم عروسی
هزینه هایی که برای ورودی عروس و داماد باغ عروسی دریافت می شود در تمامی باغ ها یکسان نیست. از سوی دیگر نمی توان یک باغ را به دلیل دریافت ورودی بیشتر به بی انصافی متهم کرد. ممکن است دلایل خود را داشته باشد. برای مثال باغ های بزرگ، با امکانات بیشتر، قرار گرفتن در یک جای دنج، مدیریت و پرسنل مسئولیت پذیر و ... هزینه های بیشتری را دریافت می کند. این در حالی است که برخی دیگر از باغ ها به دلیل کیفیت نازل خدمات، ورودی کمتری را دریافت می کنند. بنابراین هزینه ها معیار مناسبی برای مقایسه باغ ها نیست و باید به سطح کیفیت خدمات توجه داشت.

قیمت ورودی باغ عروسی
قیمت ورودی باغ عروسی با توجه به معیارهای مختلفی ارزیابی می شود. از جمله این معیارها می توان به زیبایی و تجهیزات بکار رفته در باغ و نمای داخلی باغ و تالار عروسی و نوع و کیفیت خدمات متفاوت است.


هزینه برگزاری مراسم عروسی

قیمت اجاره باغ عروسی
قیمت اجاره باغ عروسی با توجه به نکات مهم و حائز اهمیت که در هزینه اجاره باغ ارزان برای عروسی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. فصلی است که جشن عروسی در آن زمان برگزار می شود. هزینه اجاره باغ عروسی در فصل بهار و تابستان می تواند به مراتب بیشتر از فصل های پاییز و زمستان باشد. که انتخاب بیشتر زوجین با توجه به تفاوت قیمتی که در اجاره باغ عروسی وجود دارد همان فصل های بهار و تابستان است.

قیمت باغ عروسی در تهران
هزینه اجاره باغ عروسی در تهران با توجه به برتری های باغ عروسی نسبت به تالار بسیار مناسب تر و مطلوب تر است و به برگزاری مجالس با شکوه شما کمک شایانی می کند.

هزینه عروسی در باغ
هزینه عروسی به علت وجود فضای آزاد در باغ، عروس و داماد می توانند راحت تر به دیدن میهمانان خود بروند و رضایت بیشتری برای میهمانان است و به این خاطر که باغ عروسی به نسبت تالار از تزیینات کمتری برخوردار است و و باعث هزینه ی کمتری در باغ عروسی می شود.



مراسم بله برون و نامزدی

نکات مهم در انتخاب باغ عروسی
شما برای برگزاری مراسم عروسی در باغ باید به نکات مهمی توجه نمایید که این نکات به شرح زیر می باشد:


رفیت باغ عروسی: ظرفیت باغ های عروسی که زیر مجموعه باغ های تشریفات ثمین می باشند بین 150 تا بیشتر از 1000 نفر می باشند. زمانی که تعداد میهمانان شما زیاد است بهترین گزینه باغ عروسی است چرا که ظرفیت سالن باغ عروسی بالا است و میهمانان احساس بهتری دارند.

دسترسی به باغ و موقعیت باغ عروسی: سطح دسترسی مهمانان به باغ های عروسی تشریفات ثمین بسیار راحت است و اکثر باغ های عروسی تشریفات ثمین با موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته اند.

پارکینگ باغ عروسی: یکی از دغدغه های افرادی که به مراسمی دعوت می شوند جای پارک خودرو است. باغ های عروسی تشریفات ثمین با ظرفیت پارکینگ بین 150 خودرو تا 750 خودرو توانسته این دغدغه را از بین ببرد. اکثر باغ های تشریفات ثمین با ظرفیت پارکینگ بالا در اختیار مهمانان می باشد.

سقف سالن مراسم عروسی: سالن های باغ عروسی تشریفات ثمین با سقف های بلند باعث شده که زیبایی ویژه ای را به تالارهای عروسی ببخشد. سقف بلند باعث نشان دادن شکوه و جلال آن محل است و از امتیازات باغ های عروسی تشریفات ثمین محسوب می شود.

سیستم گرمایش و سرمایش در تالار و باغ: یکی از امکانات مهم و مفیدی که باغ تالار های عروسی تشریفات ثمین دارند وجود سیستم گرمایش و سرمایش در تالار و باغ عروسی هستند. بسیاری از زوج های جوان تمایل دارند که مراسم عروسی خود را در فصل های سرد سال برگزار کنند و وجود سیستم گرمایش در تالار باعث می شود که میهمانان بتوانند از مراسم لذت بیشتری ببرند. سیستم سرمایش بسیار مفید است برای افرادی که تمایل دارند جشن عروسی خود را در فصل های گرم سال برگزار کنند.

جایگاه عروس و داماد: از جمله زیبایی تالار های باغ عروسی تشریفات ثمین تزیین جایگاه عروس و داماد است. جایگاه عروس و داماد با آینه کاری بسیار شیک در پشت جایگاه و گل آرایی و شمع آرایی های بسیار زیبا مکانی دلنشین و فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان می آورد.


رختکن مجزا: وجود رختکن های مجزا از جمله امکانات مهمی است که تالارهای باغ عروسی تشریفات ثمین در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

سرویس بهداشتی مناسب: سرویس بهداشتی مناسب و مجزا از جمله امکانات مفید باغ تالارهای عروسی تشریفات ثمین می باشد.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 20:02

جشن عروسی پس از ۶۰ سال زندگی مشترک!

برگزاری عقد در فضای باز

 

تازه عروس داماد می‌گویند برنامه‌شان برای آینده این است که تا می‌توانند زندگی کنند و از زندگی لذت ببرند.



‌الکس و جین همیلتون ۶۰ سال با هم زندگی کردند. چند هفته پیش، همیلتون گوشه تخت نشسته بود که ناگهان رو به خانم همیلتون گفت: فکر کنم باید با هم ازدواج کنیم!

 

به گزارش فرارو، الکس همیلتون حالا ۹۱ سالش است و خانم همیلتون ۸۹ سال دارد. آن‌ها پنج فرزند هم دارند.



الکس و جین اولین بار در سال ۱۹۵۶ یعنی حدود ۶۶ سال پیش همدیگر را دیدند، هر دو در رابطه دیگری بودند، اما تحمل دوری همدیگر را نداشتند. شش سال بعد تصمیم گرفتند که یک زندگی جدید را در ادینبرو آغاز کنند.

 

الکس همیلتون که حالا تازه‌داماد است می‌گوید: وقتی اولین بار جین را دیدم نگاهش کردم و فکر کردم که این زنی است که همه زندگی دنبالش بودم. او بعد با یک لبخند تودل‌برو دل جین را به دست آورد.

 

برای آقای همیلتون ازدواج با خانم جین نقطه اوج ۶۰ سال شگفت‌انگیز است.

 

خانم همیلتون درباره زندگی مشترکشان می‌گوید: رابطه‌مان بی‌نظیر است. بالا و پایین‌های خودش را دارد، اما هیچ‌وقت شک به فکر هیچکداممان راه نیافته است.

 

این تازه عروس داماد می‌گویند برنامه‌شان برای آینده این است که تا می‌توانند زندگی کنند و از زندگی لذت ببرند.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 241 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 20:23

۵۰ ویژه برنامه با محوریت معرفت‌افزایی دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود

برگزاری مراسم افتتاحیه

 

گروه استان ها_ معاون اجرایی حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در دهه کرامت گفت: مراسم افتتاحیه جشن های دهه کرامت صبح روز میلاد از ساعت ۸ صبح با خطبه خوانی خادمان حرم مطهر شروع می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هادی محمود نژاد ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های آستان مقدس فاطمی در دهه کرامت که در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: تلاش ما بر این است که بانوان و دختران سهم بیشتری از این آستان و مراسم‌ها دهه کرامت داشته باشند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت صبح روز میلاد از ساعت 8 صبح با خطبه خوانی خادمان حرم مطهر شروع می‌شود و سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی خواهد بود.

معاون اجرایی حرم مطهر حضرت معصومه(س) بیان کرد: در دهه کرامت از درب‌های هنری ایوان آیینه رونمایی می‌شود، آبخوری‌های بست جنوبی صحن امام رضا علیه السلام به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم کاشی کاری صحن امام هادی علیه السلام رونمایی می‌شود.

محمود نژاد عنوان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که هر سال وجود دارد اعزام سفیران کریمه به برخی استان‌ها و کشورها است که در طول دهه کرامت به همراه پرچم متبرک آستان مقدس فاطمی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت با مراسم تعویض پرچم در روز سه شنبه 10 خرداد در صحن امام رضا علیه السلام شروع می‌شود.

معاون اجرایی حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه داد: آیین افتتاح جشن‌های دهه کرامت در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در آستان مقدس قم و مراسم اختتامیه دهه کرامت هم در آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

محمود نژاد افزود: صبح روز میلاد بانوی کرامت قبل از مراسم خطبه خوانی آیین جارو کشی خادمان را در صحن امام رضا علیه السلام داریم و در ادامه برنامه های متنوع با شعار محوری «خدمت کریمانه جهاد عالمانه» برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری پویش سراسری فدای دخترم از اجرای بیش از 50 عنوان برنامه در دهه کرامت خبر داد و گفت: برگزاری همایش دختران آفتاب ویژه دختران نوجوان و جوان از برنامه های حرم مطهر در روز میلاد است که با مشارکت معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی، معاون فرهنگی آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) نیز در این نشست با اشاره به راه‌اندازی پویش فدای دخترم، گفت: با توجه به اصالت هویت دختران، توجه به دختران ضروری است و لذا حرم مطهر بانوی کرامت مأمن و ملجأ دختران محسوب می‌شود، از طرفی ارتباط عاطفی دختران با پدران می‌تواند سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی شود در نتیجه ویژه‌برنامه‌های مختلفی در این راستا برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه توجه به قشر دختران در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) در ارگان‌های مختلف باید بیشتر شود؛ حرم مطهر بانوی کرامت در این راستا اقدامات مختلفی را انجام داده است، ادامه داد: زیارت اختصاصی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) به نیابت از قاسم سلیمانی ویژه دختران کم‌توان و ناتوان جسمی با هماهنگی بهزیستی در روز میلاد حضرت معصومه(س) انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید
‌برنامه‌های آستان قدس رضوی در دهه کرامت/ آمادگی میزبانی کریمانه از زائران میلیونی امام رضا(ع) + فیلم

آغاز طرح شبکه همیاران مردمی دولت در بخش راهداری همزمان با دهه کرامت

عناوین روزهای دهه کرامت 1401 اعلام شد

معرفت‌افزایی و مردمی بودن برنامه‌ها از محورهای اصلی

همچنین حجت‌الاسلام علی قاسمی، معاون تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این جلسه گفت: توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت‌های مهم جهاد تبیین، همزمانی میلاد حضرت معصومه(س) با رحلت امام خمینی(ره)، توجه عمومی به فرهنگ زیارت، ضرورت گسترش خدمت کریمانه و گره‌گشایی مواسات، مودت و ارادت مردم به اهل بیت(ع)، تناسب شعار سال با ویژگی‌های منحصر به فرد امام رضا(ع) همگی فرصت‌های ویژه ارائه خدمات به زائران آستان مقدس در دهه کرامت به‌شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: معرفت‌افزایی، شادی و نشاط، مردمی بودن برنامه‌ها، روشنگرانه بودن، خدمت کریمانه، مودت و محبت از محورهای برگزاری برنامه‌های ویژه دهه کرامت آستان مقدس بانوی کریمه اهل بیت(ع) است.

 

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 361 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 20:08

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

بهترین باغ تالار تهران

اگر از مخاطبان همیشگی ما باشید حتما مقاله عکس‌های برتر مراسم عروسی را به یاد می‌آورید. این مقاله هم شباهت زیادی به آن دارد


اگر از مخاطبان همیشگی ما باشید حتما مقاله عکس‌های برتر مراسم عروسی را به یاد می‌آورید. این مقاله هم شباهت زیادی به آن دارد
به گزارش زریان موکریان؛ اگر از مخاطبان همیشگی ما باشید حتما مقاله عکس‌های برتر مراسم عروسی را به یاد می‌آورید. این مقاله هم شباهت زیادی به آن دارد. عکاسی هنری است که زیر شاخه‌های تخصصی فراوانی دارد و تعداد زیادی عکاس در سراسر دنیا در هر کدام از این زیرشاخه‌ها به فعالیت مشغولند. یکی از این زیرشاخه‌ها که شاید بسیاری بیشتر آن را حرفه و شغل بدانند تا هنر، عکاسی از مراسم عروسی، نامزدی و مانند این‌هاست.

موسسه جونباگ هر سال یک رقابت عکاسی برای انتخاب برترین عکس‌های مراسم و دوران نامزدی برگزار می‌کند و هزاران عکاس از سراسر دنیا برترین آثارشان را برای دیده شدن و مورد داوری قرار گرفتن به این موسسه ارائه می‌دهند.

با هم تعدادی از برترین عکس‌های رقابت امسال را مرور می‌کنیم با این امید که مورد پسندتان واقع شود.

1. عکاس این عکسِ زیبا و رمانتیک ارلاندو سوارز است. او به عنوان عضوی از موسسه عکاسی ویریدیان در آتلانتا در ایالت جئورجیا این عکس را گرفته است. بسیاری از مخاطبان این عکس را شبیه به عکس‌های سیاه وسفیدی دانسته‌اند که بعدها رنگی شده است. پس زمینه تیره و استفاده از تکنیک‌های خاص عکاسی به خوبی حس جدایی از دنیا و یکی شدن زوج جوان را به بیننده القا می‌کند.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

2. عکاس این عکس مارسلا لِین است و او این عکس سحرآمیز را در منطقه فِیربنک در ایلات آلاسکای آمریکا گرفته است. سوژه عکس یا همان عروس و داماد آینده با وجود قرار گرفتن در خط مرکزی عکس، تنها بخش کوچکی از حجم عکس را اشغال کرده‌اند و عکاس با بهره‌گیری از زیبایی‌های طبیعی مانند شفق قطبی و آسمان زیبای آلاسکا، سحرآمیز بودن لحظه پیوند مرد و زن را به یاد بیننده می‌آورد.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

3. این عکس اثبات کننده این نکته است که اگر برای هر کاری سراغ فرد متخصصِ آن کار بروید، از نتیجه راضی خواهید بود. عکاس بدون در اختیار داشتن مناظر طبیعی خارق‌العاده و یا حتی لباس‌های خاص و پس زمینه عجیب و غریب، عکسی گرفته که هربار چشمتان به آن بیفتد به یاد شیرینی عشق و طعم منحصر بفردِ دوران نامزدی و آشنایی می‌اندازد. لِوانا سینتیا این عکس را در منطقه سینکرا گرفته است.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

4. کریستی بوترایت از موسسه عکاسی استوری در اوکلاهاما این عکس زیبا را گرفته است. عکاس با بهره بردن از کمترین وسایل صحنه و در نهایت سادگی، یک قاب زیبا خلق کرده است.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

5. این عکس محصول دوربین سیریانا سینگ و بِن لِین از موسسه عکاسی تینتد است. تیم عکاسی با وجود حضور سوژه در نیوزلند و دسترسی به برخی از شوکه کننده‌ترین مناظر طبیعی، ترجیح داده قابی خلوت انتخاب کند و تاکید عکس را روی زوج جوان بگذارد.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ



6. یک عکس ساده و بی آلایش که به خوبی از عهده وظیفه‌ای که باید انجام می‌داده برمیاید. به نظرم ممکن نیست چشمِ فردی به این عکس ساده بیفتد و بی‌درنگ خاطرات شیرین دوران نامزدی و آشنایی در ذهنش زنده نشود. دورانی که شاد بودن، وسایل مورد نیاز فراوانی نداشت و نگاه به فرد مورد علاقه‌تان یا حس کردن سنگینی دستش روی شانه‌هایتان تمام چیزی بود که برای شاد بودن احتیاج داشتید. عکاس عکس اینا یاسینسکا از موسسه‌ عکاسی یاسینسکاست.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

7. عکاس این عکس لیا میِسلر است و صاحب اثر موسسه عکاسی خود اوست. عکاس با وجود گذاشتن تمرکز دوربین روی زوج جوان و شادی کودکانه و شیرین آن‌ها، نهایت بهره را از اثر تاریخی پس زمینه برده است و ستون‌های سنگی هرچند سوژه اصلی عکاس نیست اما در شکل دادن به اثر، نقشی ویژه بازی می‌کند.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

8. دورانی که برای از ته دل خندیدن فقط به یک موتور وسپای ارزان قیمت احتیاج دارید و البته فردی که از ته دل دوستش داشته باشید. این عکس نه پس زمینه خاص و ویژه‌ای دارد و نه نورپردازی عجیب و غریب، حتی اگر به لباس‌های سوژه‌ها توجه کنید متوجه خواهید شد که احتمالا در خانه همه ما چنین البسه‌ای پیدا خواهد شد. با این وجود کافی است نگاهی به لبخند زوج جوان بیندازید و بی‌اختیار لبخند بزنید. عکاس کالوین سِتیاوان است و عکس در باندونگِ ندونزی گرفته شده است.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ



9. ایده اولیه و اجرای این عکس بر عهده هلنا و لورن مارتین بوده است و این عکس در منطقه اینورسِ کالیفرنیا گرفته شده است.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

10. این بار عکاس نهایت بهره را از پس زمینه خاصِ باغِ نوگوچی در کالیفرنیای آمریکا برده است و دیگر خبری از سادگی و لبخند‌های از ته دل نیست. عروس و داماد حتی چهره‌ای جدی دارند تا در کنار منظره خاص و تصویر اسمان، شانس مشاهده یک عکس خاص را به ما بدهند.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

11. بسیاری از عکاسان عروسی و مناسبت‌های اینچنینی برای تامل برانگیزتر کردن عکس و اضافه کردن چاشنی نوستالژی سراغ گرفتن عکس‌های سیاه وسفید می‌روند. فابیو میرولا در این عکس با استفاده هوشمندانه از چند تکنیک ساده عکاسی، یک قاب زیبا را خلق کرده است. این عکس در منطقه توسکانی در کشور ایتالیا گرفته شده است.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

12. جسی لی به نمایندگی از موسسه عکاسی خودش این عکس را گرفته است. تمرکز عکس با قرار دادن سوژه‌ها در مرکز تصویر و استفاده خاص از نور، روی زوج جوانی است که میزان رضایتشان از شرایط را می‌شود از لبخندهای به پهنای صورتشان فهمید.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

13. عکاس این عکس آندره تِی است و عکس در منطقه هندوستان کوچک در کشور سنگاپور گرفته شده است. عکاس ایده متفاوت و مینی مالیستی برای ثبت عکس نامزدی داشته و با وجود پنهان بودن صورت سوژه‌ها، عکس از پسِ وظیفه تعریف کردن داستان یک عشق به خوبی بر میاید.

 

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 305 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 21:31

شما هم به این جشن تولد دعوتید!

برگزاری جشن تولد در منزل

ایسنا/همدان رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری ثارالله ملایر گفت: این مرکز در نظر دارد با عنایت خداوند وحمایت خیرین در روز ولادت امام رضا (ع) برای تعدادی از کودکان یتیم شناسایی شده در سطح شهرستان یک جشن تولد در یکی از تفریحگاه های اطراف ملایر برگزار کند. همه می‌توانند با مبلغی هر چند ناچیز اما با نیتی ارزشمند و نیز با اطلاع رسانی به دوستان و آشناییان، خود را در این امر خدا پسندانه سهیم کنند.

حسین وفایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فعالیت چند ساله مرکز نیکوکاری ثارالله هیئت رزمندگان ملایر در زمینه خدمت به ایتام و نیازمندان، اظهار کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی و لوازم منزل از جمله فرش، یخچال، تلویزیون، گاز، بخاری، کابینت ودیگر ظروف منزل وآشپزخانهاز جمله فعالیت های مرکز است.

وفایی از ایجاد یک مرکز برای تهیه و توزیع البسه به نیازمندان خبر داد و گفت: افراد با معرفی نامه مکتوب به مرکز مراجعه و لباس مورد نیاز خود یا خانواده شان را تحویل می گیرند.

به گفته وی تنها در دو ماه پایانی سال گذشته، ۲۷۰ خانواده در این مرکز البسه دریافت کردند که ۱۹۹ مورد آن به ثبت رسیده است.

وفایی همچنین با اشاره به ایجاد یک کارگاه ماسک دوزی در زمان ورود موج اول کرونا و تولید و توزیع ۲۰ هزار ماسک در بین نیازمندان اشاره و مطرح کرد: ذبح ۴۸ راس گوسفند و توزیع مرغ منجمد وگوشت گرم و طبخ و توزیع ۵۶ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان و دیگر مناسبت های مذهبی از جمله فعالیت های خیرخواهانه مرکز نیکوکاری ثارالله طی چند ماه گذشته بوده است.

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری ثارالله ملایر احداث کامل یک باب منزل مسکونی با۱۵۰ متر زیر بنا برای چهار خواهر و یک برادر بی سرپرست (برادر ویک خواهر معلول) وتعمیر چندین منزل مسکونی و همچنین ده ها خدمات جهادی در زمینه‌های محرومیت زدایی را از جمله اقدامات عمرانی مرکز برشمرد.

وی از ایجاد کارگاه آموزشی و خیاطی برای ۱۱ نفر از نیازمندان جویای کار خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر ۴ نفر از آن ها آموزش دیدند و بدون نیاز به بسته های معیشتی، از قبول سفارشات خیاطی، زندگی شان را تامین می کنند. ۴ نفر دیگر نیز در کارگاه و ۳ نفر در منزل در حال آموزش خیاطی هستند.

وفایی با اشاره به ایتامی که بعلت مشکلات مالی نمی توانند مانند دیگران مراسم جشن تولد و یا جشن ساده ای در خانه خود داشته باشند و یا تابحال مسافرت و تفریحی نداشتند، گفت: خوشبختانه این مرکز با لطف خداوند و همراهی و کمک خیرین، طی سه سال گذشته با برگزاری چند مراسم جشن تولد، لحظات شادی را برای بیش از ۵۰ نفر از ایتام شناسایی شده فراهم کرده است.

به گفته وفایی این مرکز امسال هم با عنایت خداوند وحمایت خیرین تصمیم دارد در روز ولادت امام رضا (ع) جشن تولد دیگری در یکی از تفریحگاه های اطراف ملایر برای ایتام برگزار و هدایایی هم به همین مناسبت به آنان تقدیم کند.

وی با بیان اینکه تابحال ۵۰ نفر از ایتام توسط کمیته امداد معرفی و ۲۰ نفر دیگر از مدارس سطح شهرستان شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: شما هم میتوانید با مبلغی هر چند ناچیز اما با نیتی ارزشمند و نیز با اطلاع رسانی به دوستان و آشناییان، خود را در این امر خدا پسندانه سهیم کنید.

به گفته وفایی اعضای مرکز نیکوکاری ثارالله آماده دریافت هدایای غیر نقدی خیرین از جمله البسه، کیف، کفش و .... برای ایجاد لبخند بر لبان خسته ی این ایتام در محل برگزاری نماز جمعه است.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 23:37

تشریفات عروسی در باغ و تالار، 7 نکته کلیدی

 

شش نکته در انتخاب باغ تالار

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد.

به گزارش برنا، جاده زندگی به زیباترین بخش خود رسیده است و اکنون زمان جشن گرفتن آغاز مسیر زندگی مشترکتان است. سبی که همه ما مدت‌ها انتظارش را می‌کشیم و طبیعتاً می‌خواهیم آن را به بهترین و زیباترین شکل ممکن برگزار کنیم. بله، شب عروسی بدون شک و بی اغراق بهترین شب زندگی هر کسی است و زوج‌های جوان تمام تلاش خود را می‌کنند تا این شب مهم را به شبی به‌یادماندنی که در خاطره‌ها باقی می‌ماند تبدیل کنند. در راستای رسیدن به این هدف می‌توان از کمک دیگران به‌خصوص تیم تشریفات تالار و باغ تالارها که اختصاصاً در زمینه برگزاری مراسم‌های مجلل و لوکس فعالیت می‌کنند، بهره گرفت.

تیم تشریفات تالار یا باغ تالار خدمات قابل ارائه بی‌شماری به زوج‌های جوان ارائه می‌کند و به‌طورکلی در راستای حقیقت بخشیدن به رویای آنها در مراسم عروسی شان قدم برمی دارد. در این مقاله تلاش می‌کنیم شما را با خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات در مراسم‌ عقد و عروسی آشنا کنیم تا درصورت نیاز، متناسب با خواسته‌ها و بودجه‌تان بهترین خدمات را در شب عروسیتان دریافت کنید.

قبل از انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی که می‌تواند تالار یا باغ تالار باشد باید به چند نکته توجه داشته باشید. تالارها موظف هستند تا بهترین خدمات را مطابق خواسته و میل شما ارائه دهند. تیم تشریفات تلاش می‌کند تا در طول برگزاری مراسم همه مراحل مانند پذیرایی و سرو غذا، عکاسی مدلینگ و عروسی و فیلم برداری، گل‌آرایی و تزئین سالن، چیدن میزها و سفره عقد و ... به‌طور منظم و دقیق طی شوند و رضایت خاطر عروس و داماد، خانواده‌ها و مهمان‌ها فراهم شود.


خدمات قابل ارائه توسط تیم تشریفات باغ تالارها عبارت‌اند از:
گل‌آرایی سالن یا محوطه مطابق سلیقه زوجین:
گل‌آرایی سالن برگزاری مراسم یکی از مهم‌ترین آیتم‌های یک مراسم زیبا و رویایی است زیرا جلوه باشکوهی به مراسمات عقد و عروسی می‌بخشد. البته توجه به طراحی و نحوه گل‌آرایی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. تیم تشریفات تالار با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه شما در این زمینه، تخصصی‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد تا نه تنها گل‌آرایی سالن با تازه و باطروات‌ترین گل‌ها انجام شود بلکه رنگ و طراحی گل‌ها با سایر اجزای سالم هارمونی و تناسب لازم را داشته باشد.

پیشنهاد و معرفی دی جی یا گروه موسیقی:
موسیقی در برگزاری مراسم‌های مختلف جشن و شادی به‌ویژه مراسم عقد آریایی و عروسی بسیار حائز اهمیت است. برای انتخاب گروه موسیقی باید به چند مورد توجه نمود. به‌عنوان مثال بهتر است برای لحظه ورودتان به تالار و اولین حضور دونفره عروس و داماد روی استیج و برای سایر مراحل جشن، آهنگ مناسبی انتخاب شود. یکی از خدمات مهمی که تیم تشریفات تالار ارائه می‌دهد، معرفی گروه موسیقی حرفه‌ای و تخصصی است که در حین اجرا تمامی موارد مهم از جمله دارا بودن ابزارآلات موسیقی مناسب، کیفیت مناسب صدابرداری و نکات ذکر شده را در نظر خواهند گرفت.

پیشنهاد یا انتخاب بهترین باغ و آتلیه عکاسی عروس:
تشریفات عروسی + تالار + باغ

آلبوم عکس‌های نامزدی یا عروسی یادآور روزهای خاطره‌انگیز زندگیتان است. بنابراین انتخاب تیم مجرب و حرفه‌ای در این زمینه که تجهیزات به‌روز و مدرن نیز در اختیار دارند، باید در اولویت امور پیش از مراسمتان قرار داشته باشد. یکی از وظایف تیم تشریفات برگزاری مراسم عروسی، انتخاب یک گروه موسیقی با تمامی این مشخصات است. به‌علاوه نکات دیگر از جمله انتخاب لوکیشن عکاسی و محل ضبط کلیپ عروسی نیز یکی از نکات حائز اهمیت است که تیم تشریفات در حین انتخاب گروه عکاسی عروس به تمامی این موارد توجه خواهد داشت.

تزئین میز پذیرایی از مهمان ها با استفاده از ظروف مجلل، شمعدان، گلدان و سایر اکسسوری‌ها:
ایجاد هارمونی بین تزئینات سالن، گل آرایی و چیدمان میزها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در برگزاری یک مراسم عروسی باید به آن پرداخته شود. استفاده از ظروف شیک، شمع‎‌آرایی، استفاده از گلدان با گل‌های تازه و خوشرنگ، انتخاب رومیزی متناسب با تم مراسم و ... همگی از جمله خدماتی هستند که تیم تشریفات مراسم عروسیتان در نظر گرفته و اجرا خواهد کرد.

تهیه و سرو شام با استفاده از بهترین مواد اولیه و به بهترین شکل ممکن:
پذیرایی از مهمانان شامل چند بخش پذیرایی بدو ورود، سرو شام و پذیرایی پس از شام می‌باشد. پذیرایی بدو ورود مهمان‌ها معمولاً با سرو نوشیدنی که می‌تواند چای، نسکافه یا آبمیوه باشد به همراه شیرینی و سپس سرو میوه می‌باشد. شام عروسی نیز شامل پیش‌غذا، سالاد، نوشیدنی و غذای اصلی است و پس از شام نیز مجدداً نوشیدنی و دسر و کیک عروسی سرو می‌شود. ممکن است برخی از زوجین بودجه کافی برای پذیرایی از مهمان‌ها به این شکل را نداشته باشند، بنابراین تیم تشریفات مراسم عروسی تلاش می‌کند تا با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد برخی از آیتم‌های پذیرایی را حذف را اضافه کند و در عین حال رضایت مهمانان و رفاه آنها را نیز در نظر داشته باشد. علاوه بر این نظارت بر کیفیت مواد اولیه و تعیین میزان غذای تهیه شده برای جلوگیری از اسراف نیز از نکات بسیار مهمی است که تیم تشریفات حتماً به آن توجه خواهد داشت.

زمان‌بندی مناسب برای انجام تمامی مراحل و جلوگیری از بروز تأخیر و بی‌نظمی:
اگر امور مربوط به قبل از مراسم عروسی و امور حین برگزاری جشن را به تیم تشریفات تالار محول کنید، می‌توانید باخیال راحت از این روز لذت ببرید. زمان مناسب برای رزرو تالار و سالن آرایش عروس، زمان مناسب برای انجام خرید عروسی و دوخت لباس عروس، زمانبندی لازم برای شروع، ادامه و خاتمه مراسم همگی برعهده تیم تشریفات برگزاری مراسم عقد و عروسی است.

تهیه امکانات رفاهی برای مهمانان مانند پارکینگ مناسب، اطمینان از عملکرد صحیح سیستم سرمایشی یا گرمایشی سالن و ...:
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که یک تالار یا باغ تالار باید ارائه دهد. ممکن است به دلیل مشغله‌های فراوان، عروس و داماد به این موضوع مهم که رفاه و آسایش مهمان‌ها را در پی خواهد داشت را از قلم بیندازند. قطعاً بیشتر مهمانان با خودروی شخصی خود به مراسم می‌آیند و اگر جای پارک مناسب نداشته باشند، با مشکل مواجه خواهند شد. از طرف دیگر باتوجه به فصل برگزاری مراسم عروسی، وضعیت آب و هوا و سردی و گرمی سالن مراسم می‌تواند آسایش مهمان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین با سپردن خدمات مراسم عروسیتان به یک تیم تشریفات حرفه‌ای می‌توانید مطمئن شوید رفاه مهمانانی که در مراسم حضور دارند از هر جهت تأمین است.

شاید ذهنیت زوج‌های جوان در مورد استفاده از خدمات تیم تشریفات تالارها، صرف هزینه‌های غیرضروری باشد؛ درحالیکه این دیدگاه کاملاً اشتباه است. به‌طورکلی مزیت بهره‌گیری از تخصص تیم تشریفات برای برگزاری مراسم‌ها، استفاده از تجربه و دیدگاه آنها در برگزاری مراسم‌های مختلف باتوجه به درنظر گرفتن متغیرهای مختلف از جمله میزان بودجه زوجین است. به‌عنوان مثال، تیم تشریفات سعی می‌کند با درنظر گرفتن بودجه عروس و داماد بهترین خدمات ممکن را به آنها ارائه دهد. بنابراین حتی اگر بودجه شما برای برگزاری مراسمی لوکس و لاکچری کلفی نباشد، تیم تشریفات با برنامه‌ریزی مناسب و با کمترین هزینه، سعی می‌کند تا شب عروسیتان بیشترین شباهت را به تصویر ذهنی‌تان داشته باشد.

تشریفات عروسی + تالار + باغ

یکی دیگر از مزیت‌های بهره‌گیری از تیم تشریفات آرامش خاطر و داشتن شبی بدون استرس، نگرانی و دلهره است. اغلب عروس و دامادها به‌خصوص عروس خانم‌ها روزها و شاید ماه‌ها قبل از برگزاری مراسمشان استرس نحوه برگزاری مراسم را دارند و بی‌اختیار نگران بی‌نقص بودن برگزار این شب مهم هستند. این نگرانی و استرس کاملاً طبیعی است اما ممکن است چه از نظر جسمی و چه روحی توان شما را تحلیل ببرد و درنتیجه در آستانه فرا رسیدن مهم‎ترین شب زندگیتان، در بهترین وضعیت جسمانی و روحی خود قرار نداشته باشید و نتوانید آن‌طور که باید، از این شب خاص لذت ببرید. تیم تشریفات باغ تالار با قبول تمامی مسئولیت‌ها، متعهد می‌شود که همه چیز مطابق میلتان انجام می‌شود و وظیفه برنامه‌ریزی و پیگیری تمامی کارهای پیش از برگزاری مراسم اعم از هماهنگی‌ها و تنظیم قراردادها و کارهای حین برگزاری مراسم را برعهده می‌گیرد. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی به تحمل استرس بیش‌ازحد برای برگزاری مراسمتان نمی‌باشد و می‌توانید با خیال راحت از این شب مهم و خاطره‌انگیز لذت ببرید
 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 148 تاريخ : سه شنبه 3 خرداد 1401 ساعت: 19:31

با حضور مدیران جهاددانشگاهی واحد استان گلستان:
جلسه «بازخوانی و تبیین رساله حقوق امام سجاد(ع)» برگزار شد

اجاره سالن اجتماعات تهران

 

سلسله جلسات گفت‌وگوی قرآنی با موضوع «تبیین و بازخوانی رساله حقوق امام سجاد(ع)» با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و مدیران، روز گذشته، یکم خرداد در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی‌ گلستان برگزار شد.

جلسه «بازخوانی و تبیین رساله حقوق امام سجاد(ع)» برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان گلستان، سلسله جلسات گفت‌وگوی قرآنی با موضوع «تبیین و بازخوانی رساله حقوق امام سجاد(ع)» با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و مدیران، روز گذشته، یکم خرداد در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی‌ گلستان برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام حنیف امیرکاوه، کارشناس ارشد ارتباطات و رسانه در گلستان در این جلسه، گفت: دوران امام سجاد در خفقان شدید حکومتی سپری شد و ایشان هیچ‌گونه ابزار تربیتی برای پرورش شاگردانش نداشت لذا در اذهان عمومی صحیفه امام سجاد(ع) به دعا شناخته می‌شود.

 

امیرکاوه با بیان‌ اینکه صحیفه امام سجاد(ع) در برگیرنده مضامین و معارف عمیق فرهنگی و سیاسی و اجتماعی می‌باشد، تصریح کرد: رساله حقوق امام سجاد(ع) یکی جامع‌ترین متون روایی شیعه بوده که از امام سجاد(ع) نقل شده است و ایشان در این نظام‎نامه به نوعی به بررسی همین حقوق و رابطه آن در اسلام پرداخته‌اند.

 

وی بیان کرد: به طور کلی انسان یک موجود اجتماعی است و زندگی در اجتماع و روابط اجتماعی منجر به تزاحم منافع و اراده‌های افراد می‌شود از این رو اسلام به عنوان مجموعه دستورات، آداب و احکام و حقوق و... جامع و ابدی در باب مسئله حقوق و تکالیف اجتماعی، نظری خاص دارد.

 

حجت‌الاسلام امیرکاوه به رساله حقوق امام سجاد‌(ع) که شامل حق خدا بر بنده و حق بنده بر خود و حق افعال، حق مراتب بالاتر به پایین و حق فرزند بر پدر و حقوق اجتماعی و... اشاره کرد و گفت: اساساً رعایت حقوق روی دیگر سکه تکلیف است یعنی انسان با رعایت حقوق دیگران به نوعی تکلیف را بر خود ملزم می‌کند، لذا باید به میزان تکلیف نسبت به دیگران مطالبه کنیم.

 

وی در پایان با بیان‌اینکه حقوق و تکلیف مکمل هم هستند، بیان کرد: اگر حقوق خود را بشناسیم و به تکلیف خود واقف باشیم و این موضوع را به تمامی مسائل جامعه اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی بسط و گسترس دهیم بیشتر مسائل و مشکلات جامعه حل خواهد شد.

 

گفتنی است، سلسله جلسات گفت‌وگوی قرآنی هر هفته یکشنبه به میزبانی معاونت فرهنگی در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی گلستان برگزار می‌شود.

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 18:18

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟

باغ تالار شرق تهران

افکار نیوز

شناسایی زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب می شود بتوانید برای مراسم های خود بهترین و مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید چرا که لازمه برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه انتخاب مکانی مناسب مانند زیباترین باغ تالار عروسی کرج و تهران و اطراف تهران است.

زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران کجاست؟
زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران
شناسایی زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران سبب می شود بتوانید برای مراسم های خود بهترین و مناسب ترین باغ تالار عروسی را انتخاب کنید چرا که لازمه برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه انتخاب مکانی مناسب مانند زیباترین باغ تالار عروسی کرج و تهران و اطراف تهران است.

پیش از تهیه یک لیست جامع از زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران، بهتر است بررسی کنیم که زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران چه ویژگی هایی دارند؟ در این مقاله با بهترین و زیباترین باغ تالار کرج و باغ تالار تهران آشنا می شوید.

وزیر خارجه عمان به تهران سفر می‌کند
آتش‌سوزی در مرکز خرید تیراژه تهران +فیلم
برخی از ویژگی های زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران عبارتند از:

دیزاین و دکوراسیون طبیعی، شیک و مجلل: برخلاف تالار ها در باغ تالار های تهران تمام سعی دیزاینر ها و معمار ها بر این است که با محوطه سازی و همچنین بهره گیری از تمامی امکاناتی که طبیعت بکر باغ تالار در اختیار آن ها قرار می دهد، دیزاین و دکوراسیون طبیعی و در عین حال شیکی را در باغ به نمایش بگذارند بنابراین حدالامکان از تزیین بیش از اندازه باغ تالار خودداری می کنند و با کمی نظم بخشیدن به زیبایی طبیعی و همچنین معماری مدرن باغ تالار سعی در ایجاد فضایی بی نظیر و منحصر به فرد دارند؛ این در حالی است که در تالار ها و سالن ها تمرکز بیشتری روی دیزاین و تزیین محیط می شود.
نورپردازی حرفه ای: شاید تعجب کنید اما بهتر است بدانید که این نورپردازی حرفه ای است که به بزرگ نمایی محوطه سازی انجام شده و همچنین سایر تزیینات و دکوراسیون باغ کمک می کند. اگر شما در شب وارد یک باغ تالار شوید به احتمال زیاد فضای باغ تالار چندین برابر بیشتر از روز سبب جلب توجه شما می شود چرا که نورپردازی حرفه ای باغ تالار سبب می شود در شب منظره ای خیره کننده و شگفت انگیز ایجاد شود که همه افراد را در همان نگاه اول مجذوب خود کند.
خدمات حرفه ای، باکیفیت و متنوع: ممکن است در نگاه اول دیزاین، معماری و دکوراسیون باغ تالار توجه افراد را به خود جلب کند اما شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که بدون ارائه خدمات باکیفیت و متنوع در یک باغ تالار که دارای فضایی مجلل و لوکس است، نمی توان رضایت میزبان و همچنین مهمان های آن ها را کسب کرد. از طرفی دیگر نیز یک باغ تالار که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران شناخته می شود باید با توجه به نوع مراسمی که برگزار می شود خدمات حرفه ای را توسط پرسنل و کادر خدماتی حرفه ای ارائه کند. به عنوان مثال تفاوت بسیاری بین برگزاری مراسم های رسمی با مراسم هایی مانند تولد، عقد و عروسی و... وجود دارد درواقع برگزاری هر کدام از این مراسم ها نیازمند تخصص است بنابراین زمانی زیبایی باغ تالار تهران و اطراف تهران تکمیل خواهد بود که تخصص لازم در زمینه برگزاری مراسم های مختلف را داشته باشد زیرا در این صورت است که هم به زیبایی و هم ارزش باغ افزوده می شود چرا که زیبایی ظاهری یک باغ تالار به تنهایی نمی تواند فاکتور اصلی انتخاب یک باغ تالار در تهران و یا اطراف تهران باشد.
امکانات مدرن و متنوع: امکانات نیز مانند خدمات یکی از مسائل مهم و غیرقابل انکار در انتخاب زیباترین باغ تالار است. یک باغ تالار زیبا و مجلل در تهران باید تمامی امکانات رفاهی جهت آسایش میزبان و مهمان ها را داشته باشد. برخی از این امکانات عبارتند از: پارکینگ اختصاصی، اتاق پرو، سرویس بهداشتی تمیز و مجهز، اتاق بازی کودکان و...
و...
برخی از زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران
باغ تالار فاخر: اگر به صورت حضوری از باغ تالار فاخر دیدن کنید متوجه خواهید شد که نام این باغ تالار برازنده آن است چرا که مجموعه هفت گانه فاخر با دیزاین و دکوراسیون لوکس، مجلل و همچنین مدرن خود توانسته است به عنوان بهترین مجموعه ها برای برگزاری مراسم عقد، عروسی و... شناخته شود.

71



این باغ تالار لوکس و مجلل دارای لوکیشن های متنوع و منحصر به فردی است که سبب ایجاد فضایی منحصر به فرد نیز شده است به همین دلیل نیز می تواند در لیست زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران قرار گیرد. لازم به ذکر است که باغ تالار فاخر مناسب برای برگزاری انواع مراسم ها مانند سمینار، ولیمه، سالگرد، عروسی و... به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن است. برخی از ویژگی های باغ تالار فاخر عبارتند از:



موقعیت جغرافیایی مناسب
لوکیشن های متنوع و زیبا مانند لوکیشن شهر وست ورلد، عمارت شاین، لوکیشن زیبا و جالب با اسب و کاکتوس، کاخ تروی و...
ظرفیت بالا
برخی از امکانات باغ تالار فاخر عبارتند از:

پارکینگ اختصاصی
اتاق عقد مجزا
اتاق عقد داخل سالن
سفره عقد
استیج رقص
محوطه و فضای سبز
عکاسی و فیلم برداری
سیستم صوتی
سفره خانه سنتی و کافی شاپ
آتش بازی
باغ تالار شمس العماره

از باغ تالارهای زیبا می توان به باغ تالار شمس العماره اشاره نمود. این باغ زیبا آماده برگذاری تمامی مجالس و مراسم های شما اعم از نامزدی,عقد و عروسی,ولیمه, همایشگاه, سمینار و… می باشد.

همچنین باغ تالار شمس العماره برگزاری مراسم های ختم شما عزیزان را نیز بر عهده می گیرد.

72

مجتمع پذیرایی گردشگری شمس العماره دارای باغ تالارهای لوکس, سالنهای بدون ستون, عمارت و الاچیق VIP و همچنین دارای سیستم مه پاش یکپارچه با اسانس مورد نظر شما و اتاق عقد جزیره روى اب و به روز ترین سیستم صوتی و متنوع در منو غذایی می باشد.

تنها آرزویمان ساختن شبی رویایی برای شما عزیزان میباشد.

باغ تالار دانیال: باغ تالار عمارت دانیال به واسطه فضای لوکس و لاکچری که دارد حق این را دارد که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفی شود.

73

فضای لوکس و لاکچری اینباغ تالار هر نگاهی را به خود خیره می کند، نورپردازی حرفه ای این باغ تالار سبب ایجاد منظره ای فوق العاده رویایی و خیره کننده می شود. باغ تالار دانیال به دلیل معماری منحصر به فردی که دارد در تهران و اطراف تهران زبانزد همگان است. برخی از ویژگی ها و امکانات باغ تالار دانیال عبارتند از:

ارائه خدمات حرفه ای و اصولی توسط پرسنل حرفه ای و کارآزموده
ظرفیت باغ تالار بین 100 الی 1500 نفر
مدیریت توسط فردی مدبر و حرفه ای با سابقه ای درخشان در زمینه تشریفات و برگزاری مراسم های مختلف؛ مدیریت باغ تالار دانیال بر عهده آقای دانیال زمانی است.
دکوراسیون و دیزاین جذاب
اکسسوری های منحصر به فرد و خاص
پارکینگ اختصاصی
اینترنت بی سیم
محل بازی کودک
آتلیه اختصاصی


باغ 777: باغ تالار 777 نیز یکی از باغ تالار های مجلل و شناخته شده در تهران و اطراف تهران است که با ویژگی های منحصر به فرد خود سبب جلب توجه افراد به خود شده است. امکان انتخاب مبل در مدل های مختلف در این باغ تالار برای میزبانان فراهم است که استفاده از چنین خدماتی سبب صرفه جویی در هزینه های برگزاری مراسم می شود. برخی از ویژگی های باغ تالار مجلل و لوکس 777 عبارتند از:

ظرفیت باغ تالار 800 نفر
سقف بلند و سالن های مهندسی شده
سالن شام داخل سالن
منوهای متنوع غذا
ارائه خدمات باکیفیت و متنوع
نورپردازی حرفه ای پیست رقص و محوطه باغ تالار
از جمله امکانات این باغ تالار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ داخلی
سیستم تهویه مناسب
فضای بازی کودکان
سفره خانه سنتی بزرگ
آشپزخانه صنعتی
و...
باغ تالار ژابیر: یکی دیگر از مجموعه های مجلل و لاکچری پذیرایی در تهران و اطراف تهران باغ تالار ژابیر است که از جمله ویژگی های این باغ تالار عبارتند از:

سالن مجزا با دیزاین و تم متفاوت
لابی اختصاصی
دارای 2 سالن باشکوه برای مراسم عقد با لابی مجزا و اختصاصی
روف گاردن
اتاق vip برای سرو شام عروس و داماد
74

باغ تالار های دیگری که می توان در این مقاله به آن ها اشاره کرد و به عبارتی دیگر شایستگی آن را دارند که به عنوان زیباترین باغ تالار تهران و اطراف تهران معرفی شوند عبارتند از:

باغ عمارت 21
باغ تالار رویال پلاس
باغ تالار ملل
باغ تالار یلان

 

 

اخبار مجالس و عروسی...
ما را در سایت اخبار مجالس و عروسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین yakendlux بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 21:40